Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

23.7.16

ΕΦΗ-ΑΛΚΗΣΤΗ, ΖΑΝ ΝΤ ΑΡΚ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΑΡΚΑΣ-ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ.

Αγαπητές/οι φίλες και φίλοι καλησπέρα από το Μαγευτικό και Πανέμορφο Γοργογύρι!!!!!!!!!! Όσες και όσοι αντιμετωπίζετε πρόβλημα στα μέιλ που σας στέλνω σχετικά με τις φωτογραφίες που επισυνάπτω μπορείτε να επισκέπτεστε το filomatheia blogspot.gr και να τις βλέπετε εκεί. Σήμερα έλαβα ένα μέιλ από τον Αρκά όπου μου υπενθύμησε αυτό που είχε γράψει το 2011!!!!!!!!!!! παρακαλώ ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑ'Ι'ΙΑΝΟΥ για τον ΕΡΝΤΟΓΑΝ δηλαδή αυτά που συμβαίνουν στην ΤΟΥΡΚΙΑ σήμερα, για μια ακόμα φορά ο ΤΡΑ'Ι'ΑΝΟΥ μας ΕΊΧΕ ενημερώσει  πάρα πολύ έγκαιρα. Το πιο κάτω μέιλ το έλαβα από την διάσημη-περιβόητη πρόεδρο της ΛΟ.Γ.  την ξακουστή ΖΑΝ ΝΤ ΑΡΚ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ που προκειμένου να μην ύπαρξη δεύτερη πρόεδρος προτίμησε να διαλύσει την Λ.Ο.Γ. απλά και μόνο για να παραμείνει στην Ιστορία η μια και και μοναδική πρόεδρος!!!!!!!!!! αν ζούσε ο περίφημος ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ θα ήταν περήφανος για την μαθήτριά του.

Κύριε Σπύρο μόλις διάβασα το υπέροχο γράμμα του Αρκά-Αρκάδιου. Αυτό που έχω να πω είναι ότι εντυπωσιάστηκα με τις περιγραφές του και τις ακριβείς λεπτομέρειες που θυμόταν! Έχω ξαναδιαβάσει στο παρελθόν κείμενό του και κατάλαβα πόσο πολύ τον έχετε επηρεάσει, γράφει με τον ίδιο λυρικό τρόπο όπως εσείς! Έχει τόσα ταλέντα που δεν μπορώ να τον φανταστώ να ειδικεύεται μόνο σε ένα τομέα (πολυτάλαντος+πολυμήχανος) !Διάβασα και στον μπαμπά μου την αναφορά του σε κείνον και ενθουσιάστηκε, θα του μάθει μερικά κόλπα λέει όταν ξανάρθει, χαχα! Όσον αφορά την Έφη τι να πω; Αυτή η κοπέλα έχει όλα τα καλά του κόσμου και όχι μόνο τα  δύο καλά των  Τρικάλων! Την ευχαριστώ που είναι φίλη μου και με στενοχωρεί που δεν είμαστε κοντά! Χρειάζομαι μία τέτοια φίλη δίπλα μου γιατί την έχω πατήσει ουκ ολίγες! Τέλος εγώ ευχαριστώ εσάς που μου γνωρίσατε αυτά τα αξιόλογα άτομα και μου έχετε δώσει πράγματα που με κάνουν καλύτερη άνθρωπο, γυναίκα, φίλη, κόρη, εκπαιδευτικό...
Δείτε τώρα μερικές φωτογραφίες από την παραμονή στο Μαγευτικό και Πανέμορφο Γοργογύρι, και θα καταλάβετε το πόσο όμορφη ήταν η εδώ παραμονή τους, είχαν βέβαια την τύχη να έχουν για ξεναγό την Ζαν Ντ' Άρκ η οποία γνωρίζει την πόλη των Τρικάλων όπως η μέλισσα το νέκταρ. Με σεβασμό και Επικούρεια διάθεση ο Επικούρειος Πέπος.




ΤΟ ΝΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ Η ΖΑΝ ΝΤ ΑΡΚ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!
ΟΜΟΡΦΑ,ΛΑΜΠΕΡΑ,ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ,ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ

ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΣΗΚΟΥΑΝΑ!!




Μακάρι αυτές οι πολύ όμορφες στιγμές να επαναληφθούν στο μέλλον, εις ότι με αφορά αυτά τα παιδιά έτσι κι αλλιώς κατέχουν ένα σημαντικό κομμάτι της καρδιάς μου, τους ευχαριστώ που παραμένουν ποιητικά, ελκυστικά, και κυρίως που παραμένουν πιστά φιλαράκια μου, τους αξίζουν τα καλύτερα. ''Πάντων Κτημάτων Έστιν πιστός και αγαθός φίλος!!!!!!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια: