Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

17.3.17

Από την κόρη στη μαμά με λυτρωτική αγάπη. Η επιλογή έγινε από τον Επικούρειο Πέπο.

Μια  ανάρτηση αφιερωμένη στις  μαμάδες  και γιαγιάδες  των  παιδιών μας.
Στις γυναίκες  που μπορεί να λατρεύουμε και να μην αντέχουμε την ίδια στιγμή.
Στις γυναίκες  που, αν και κουβαλάμε ευλαβικά μέσα μας,  λαχταράμε να ξεπεράσουμε. Στις γυναίκες  που θέλουμε να στέκουν δίπλα  μας σταθερές σαν βράχοι, την ίδια στιγμή που διεκδικούμε  την ανεξαρτησία και αυτονόμησή μας από τα όριά τους.
Στις γυναίκες,  που σημαδεύουν τη ζωή μας κι απεγνωσμένα ποθούν να τις αποδεχτούμε και να τις αγαπήσουμε γι΄αυτό που αληθινά κι αυθεντικά υπήρξαν, πέρα από ρόλους, ανοίγοντάς μας διάπλατα το  δρόμο για τη δική μας  προσωπική δικαίωση και  απελευθέρωση:
«Mητέρα πολλών» από την εξαιρετική Katie m. Berggren.

Προσπαθούσα τόσο πολύ να σε προστατεύω συναισθηματικά που δεν τιμούσα τα δικά μου συναισθήματα. Προσπαθούσα τόσο πολύ να σε κάνω ευτυχισμένη, που δεν μπορούσα να βρω τη δική μου ευτυχία. Προσπαθούσα τόσο πολύ να συντηρώ την αποδοχή σου, που δεν αποδεχόμουν τον ίδιο μου τον εαυτό. Προσπαθούσα τόσο πολύ να δείχνω όμορφη σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια, που έχασα την αίσθηση της εσωτερικής μου ομορφιάς. Προσπαθούσα τόσο πολύ να σ΄ ευχαριστήσω που ξέχασα να φροντίζω τον εαυτό μου. Προσπαθούσα τόσο πολύ να σ΄αγαπάω που δεν έμαθα ν΄αγαπώ  τον εαυτό μου.
Τώρα τιμώ τα συναισθήματά μου, τώρα μπορώ να αντιληφθώ και τα δικά σου συναισθήματα. Εχω πια ανακαλύψει το δικό μου δρόμο για την ευτυχία και μπορώ να μοιραστώ και τον δικό σου. Αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι αληθινά. Αποδέχομαι και σένα, όπως είσαι, χωρίς όρους. Βλέπω μέσα μου την πραγματική μου ομορφιά και μπορώ πια να εκτιμώ και τη δική σου. Δίνω χρόνο στον εαυτό μου καθημερινά για φροντίδα και αγάπη κι έτσι μπορώ ν΄αγαπώ και να φροντίζω για σένα. Αγαπάω τον εαυτό μου και μπορώ πια να ανταποδώσω ειλικρινά την αγάπη που απλόχερα μου πρόσφερες όλα  αυτά τα χρόνια.
Πηγή:  «Τότε και τώρα»,  ποίημα-συλλογισμός μιας ανώνυμης μητέρας, από το εξαιρετικό  βιβλίο Mother-Daughter Wisdom (Bantam, 2006)  της αγαπημένης μου Christian Northrup.
Πηγή: Newagemama

Δεν υπάρχουν σχόλια: