Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

3.10.24

Μια δασκάλα δεν συμπαθούσε καθόλου ένα μαθητή της. Ώσπου έμαθε το τραγικό μυστικό του. Ένα μικρό αφιέρωμα στις δασκάλες και τους δασκάλους της καρδιάς μας. Η επιλογή έγινε από την Διοτίμα.

Φίλες και Φίλοι αγαπητοί εκπαιδευτικοί καλημέρα, από την αγαπητή Διοτίμα έλαβα το πιο κάτω κείμενο και σας το παρουσιάζω. Η Διοτίμα αργεί να στείλει κείμενα στο ιστολόγιο αλλά όταν το κάνει έχει πάντα κάτι ξεχωριστό να μας παρουσιάσει. Έτσι και τώρα, εξάλλου ως εκπαιδευτικός που είναι και ως πρώτη πρόεδρος της ΛΟΓ κάτι παραπάνω θα ξέρει. Σας εύχομαι καλή ανάγνωση. Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε στην Αθήνα, μετά από την ολιγόχρονη παραμονή τους στην Κρήτη, την Ελιάνα και τον Γιάννη, δύο εκπαιδευτικούς που κοσμούν με την παρουσία τους την εκπαιδευτική κοινότητα. Σας χαιρετώ με σεβασμό και επικούρεια διάθεση Επίκουρος ο Γοργογυραίος.

Πάμε λοιπόν.
Μια δασκάλα δεν συμπαθούσε καθόλου ένα μαθητή της. Ώσπου έμαθε το τραγικό μυστικό του.
Την πρώτη μέρα της καινούργιας σχολικής χρονιάς, στάθηκε μπροστά από τα παιδιά της πέμπτης τάξης, τους συστήθηκε και στη συνέχεια τους είπε ένα μεγάλο ψέμα. Όπως και οι περισσότεροι άλλωστε δάσκαλοι, κοίταξε τους μαθητές της και τους είπε ότι τους θα τους αγαπάει και θα τους προσέχει όλους το ίδιο.
Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, γιατί εκεί στην μπροστινή σειρά, κάθονταν ένα μικρό αγόρι, ο Τέντυ Στάλλαρντ.

Η κυρία Τόμπσον είχε παρατηρήσει τον Τέντυ από την προηγούμενη χρονιά και δεν τον συμπαθούσε ιδιαίτερα. Δεν έπαιζε με τα άλλα παιδιά, δεν συμμετείχε στην τάξη, τα ρούχα του ήταν συνέχεια βρώμικα και σίγουρα δεν έκανε όσο συχνά έπρεπε μπάνιο.
Ο Τέντυ ήταν ένα παιδί που την δυσαρεστούσε όποτε τον έβλεπε για αυτό και απολάμβανε τις στιγμές που σχημάτιζε με τον κόκκινο στυλό της τα τεράστια Χ στα τετράδια του, έσβηνε τα λάθη του ή βαθμολογούσε με 6 και με 5 τις εργασίες του.
Στο σχολείο, όπου δίδασκε η κυρία Τόμπσον, ήταν υποχρεωμένη να ελέγχει το παρελθόν όλων των παιδιών που υπήρχαν στη τάξη της. Ακόμη και του μικρού Τέντυ. Έτσι όταν άνοιξε τα αρχεία του, την περίμενε μια μεγάλη έκπληξη.
Ο δάσκαλος που είχε τον Τέντυ στην πρώτη τάξη του Δημοτικού έγραφε για αυτόν: «Ο Τέντυ είναι ένα υπέροχο παιδί όλο χαμόγελο. Είναι οργανωτικός, μελετηρός και έχει καλούς τρόπους. Είναι μια έμπνευση για τα παιδιά που βρίσκονται γύρω του.»
Η δασκάλα που είχε τον Τέντυ στη Δευτέρα Δημοτικού έγραφε: «Είναι εξαιρετικός μαθητής, τον συμπαθούν πολύ οι συμμαθητές του αλλά ο ίδιος μοιάζει πολύ προβληματισμένος επειδή η μητέρα του πάσχει από μια ανίατη ασθένεια και η ζωή στο σπίτι του πρέπει να είναι πολύ δύσκολη.»
Η δασκάλα που τον δίδαξε στην Τρίτη Δημοτικού έγραφε: «Ο θάνατος της μητέρας του του στοίχισε πολύ. Ο ίδιος προσπαθεί να κάνει ότι καλύτερο μπορεί, αλλά ο πατέρας του δεν του δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον. Η άσχημη κατάσταση στο σπίτι θα τον επηρεάσει πολύ σύντομα, αν δεν αλλάξει γρήγορα κάτι.»
Ο δάσκαλος του Τέντυ στην Τετάρτη Δημοτικού έγραφε: «Ο Τέντυ έχει παραιτηθεί και δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για το σχολείο. Δεν έχει πολλούς φίλους και πολλές φορές κοιμάται στην τάξη.»

Η κυρία Τόμπσον συνειδητοποίησε το πρόβλημα και αισθάνθηκε ντροπή για τον εαυτό της. Αισθάνθηκε ακόμη χειρότερα, όταν όλοι οι μαθητές της, της έφεραν χριστουγεννιάτικα δώρα τυλιγμένα με αστραφτερά περιτυλίγματα και όμορφες κορδέλες. Όλοι, εκτός από τον Τέντυ. Το δικό του δώρο ήταν αδέξια τυλιγμένο σε ένα βρώμικο, καφέ χαρτί που μάλλον πριν ήταν η σακούλα ενός παντοπωλείου.
Η κυρία Τόμπσον δυσκολεύτηκε να το ανοίξει. Τα περισσότερα παιδιά γέλασαν όταν έβγαλε από μέσα ένα βραχιόλι που είχε φτιάξει ο ίδιος με σπάγκο και πέτρες αλλά και ένα ανοιχτό, μισογεμάτο μπουκάλι με άρωμα. Σηκώθηκε από τη θέση της και σταμάτησε απότομα των γέλιο των παιδιών όταν φώναξε δυνατά πόσο πολύ της άρεσε το δώρο του. Στη συνέχεια φόρεσε το βραχιόλι και έριξε λίγο από το άρωμα στο χέρι της.

Ο Τέντυ έφυγε τελευταίος εκείνη τη μέρα από την τάξη. Βγαίνοντας από τη πόρτα γύρισε προς τη δασκάλα του και της είπε με θλιμμένη φωνή «Σήμερα κυρία μυρίζετε σαν τη μαμά μου!»
Η κυρία Τόμπσον έκλαψε πολύ εκείνη τη μέρα. Από τότε σταμάτησε να μαθαίνει τα παιδιά ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Αντ “αυτού, άρχισε να τα διδάσκει.
Αγαπούσε όλα τα παιδιά αλλά έδινε ιδιαίτερη προσοχή στον μικρό Τέντυ. Κάθε φορά που τον βοηθούσε στα μαθήματα του, το μυαλό του έμοιαζε να ζωντανεύει. Όσο περισσότερο τον ενθάρρυνε, τόσο πιο γρήγορα απαντούσε στις ερωτήσεις της. Μέχρι το τέλος του έτους, ο Τέντυ είχε γίνει ένα από τα πιο έξυπνα παιδιά της τάξης και, παρά το ψέμα της ότι θα αγαπούσε όλα τα παιδιά το ίδιο, ο Τέντυ ήταν πλέον και επίσημα ο αγαπημένος της.
Την επόμενη χρονιά η κυρία Τόμπσον ανέλαβε πάλι την Πέμπτη Δημοτικού και έβλεπε τον Τέντυ μόνο στα διαλείμματα. Μια μέρα, προς το τέλος του έτους, βρήκε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα του σπιτιού της. Το σημείωμα είχε την υπογραφή του Τέντυ και έγραφε: «Είσαστε ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχα ποτέ στη ζωή μου».
Έξι χρόνια μετά η κυρία Τόμπσον έλαβε άλλο ένα σημείωμα, αυτή τη φορά με το ταχυδρομείο. Ήταν πάλι ο Τέντυ και της έγραφε ότι είχε τελειώσει τρίτος σε βαθμό το Λύκειο, αλλά εκείνη ήταν ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Τέσσερα χρόνια μετά, πήρε άλλη μια επιστολή από τον Τέντυ. Της έγραφε ότι είναι δύσκολα στο Πανεπιστήμιο αλλά πολύ σύντομα θα έπαιρνε το πτυχίο του και με καλό βαθμό. Τέλειωσε το γράμμα του γράφοντας ότι ακόμη εκείνη είναι η καλύτερη και η πιο αγαπημένη του δασκάλα που είχε ποτέ.
Έπειτα από τέσσερα χρόνια άλλο ένα γράμμα από τον Τέντυ έκανε την εμφάνιση του στο ταχυδρομικό κουτί της κυρία Τόμπσον. Της έγραφε ότι αφού πήρε το πτυχίο του, αποφάσισε να προχωρήσει λίγο ακόμη τις σπουδές του. Τέλειωνε την επιστολή γράφοντας ότι παραμένει η καλύτερη και η αγαπημένη του δασκάλα. Αλλά αυτή τη φορά το όνομα με το οποίο υπέγραφε ήταν διαφορετικό: Δρ. Θίοντορ Φ. Στάλλαρντ

Η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Η κυρία Τόμπσον πήρε ακόμη ένα γραμμα από τον Τέντυ εκείνη την άνοιξη. Της έγραφε ότι είχε βρει μια κοπέλα και επρόκειτο να την παντρευτεί. Της έλεγε ότι ο πατέρας του είχε πεθάνει μερικά χρόνια πριν και αναρωτιόταν αν θα μπορούσε εκείνη, να καθίσει στη θέση που κάθεται η μητέρα του γαμπρού. Φυσικά εκείνη το έκανε..
Πήγε στο γάμο φορώντας στο χέρι εκείνο το βραχιόλι από πέτρες που της είχε κάνει δώρο ο Τέντυ και φορώντας το άρωμα που του θύμιζε τη μητέρα του.


Την στιγμή που ο Δρ. Στάλλαρντ την αγκάλιασε της ψιθύρισε στο αυτί: «Σας ευχαριστώ, κυρία Τόμπσον, γιατί πιστέψατε σε μένα. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ γιατί με κάνατε να αισθανθώ σημαντικός και μου δείξατε πως μπορώ να κάνω τη διαφορά».
Η κυρία Τόμπσον με δάκρυα στα μάτια του απάντησε: «Τέντυ, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εσύ είσαι αυτός που μου έμαθε ότι μπορώ να κάνω τη διαφορά. Δεν ήξερα πώς να διδάξω τους μαθητές μου μέχρι που σε γνώρισα.»

Φίλες και Φίλοι αυτό το άρθρο είναι ένα μικρό κόσμημα και είναι αφιερωμένο στην δασκάλα μου την κυρία Μάρθα, στους δασκάλους μου και στις σημερινές δασκάλες και δασκάλους που κάτω από αντίξοες συνθήκες προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο. Προσοχή εννοώ τις δασκάλες και τους δασκάλους που το αξίζουν, που έχουν επίγνωση της αποστολής τους. Παρακαλώ βοηθήστε να διαδοθεί ένα πολύ όμορφο μήνυμα, κοινοποιώντας το άρθρο στους φίλους σας. Δασκάλες και Δάσκαλοι προσπαθήστε να μην κρίνετε από το περιτύλιγμα και μην υποτιμάτε ποτέ μα ποτέ την δύναμη που έχετε και που μπορεί να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων γύρω σας.

ΥΓ. Αν είσαι δασκάλα η δάσκαλος και διαβάσεις αυτό το κείμενο σκέψου πως ανάμεσα στα παιδιά που διδάσκεις ίσως να βρίσκεται ένας Τέντυ. Σε χαιρετώ Επίκουρος ο Γοργογυραίος.
Υ.Γ. Όταν βρεθώ ξανά με την δασκάλα μου θα της δώσω να διαβάσει αυτό το κείμενο, είμαι σίγουρος πως θα συγκινηθεί.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΚΑ [ΚΟΝΤΑΞΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ].

Φίλες και Φίλοι καλημέρα, από τον Αρκά [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ] έλαβα το πιο κάτω κείμενο με την παράκληση να το αναρτήσω στο δικό μας ιστολόγιο. Ο Αρκάς ο οποίος έχει περάσει και από το LSI γνωρίζει πολύ καλά τα θέματα των δημοσίων σχέσεων. Σας προτρέπω κι εγώ να διαβάσετε το πιο κάτω κείμενο, ίσως σας βοηθήσει. Σας χαιρετώ με σεβασμό και επικούρεια διάθεση Επίκουρος ο Γοργογυραίος. Και όπως λέει και ο σοφός διδάσκαλος 'Ερρωσθε και Ευδαιμονείτε όσο είναι ακόμα νωρίς. Να τους ακούτε τους Πιαλειώτες, κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί.

Βελτίωση της Επικοινωνίας με τους γύρω μας.
Εάν νιώθετε ότι οι σχέσεις σας με τους υπόλοιπους ανθρώπους δεν είναι αυτές που θα θέλατε μάλλον δεν έχετε μπει στον κόπο, από τη μία πλευρά να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις τους και από την άλλη πλευρά, να εκπαιδεύσετε κατάλληλα τον εαυτό σας. Ακριβώς όπως μαθαίναμε στο σχολείο πολλά ενδιαφέροντα πράγματα (τα οποία όμως δεν χρησιμοποιήσαμε στις περισσότερες περιπτώσεις ποτέ!!) καλό είναι να μάθουμε τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά μεταξύ τους απορρίπτοντας παλιές συνήθειες - που εμποδίζουν τη σωστή επικοινωνία - και υιοθετώντας νέες και πιο αποτελεσματικές!


Αυτό που καλό είναι να γνωρίζουμε αρχικά είναι ότι όταν αναφερόμαστε στην επικοινωνία διαχωρίζουμε την προσωπικότητα του συνομιλητή μας από τη συμπεριφορά του. 
Κι αυτό γιατί η Προσωπικότητα είναι το σύνολο όλων των ιδιαιτέρων γνωρισμάτων μας, που αντλήσαμε από κληρονομικά και επίκτητα χαρακτηριστικά, το οποίο και μας καθιστά μοναδικούς ενώ η Συμπεριφορά είναι η εξωτερίκευση της ιδιαιτερότητας μας, ανάλογα με την ψυχική μας κατάσταση, τα γεγονότα που μας επηρεάζουν, το χώρο στον οποίο βρισκόμαστε και τα άτομα με τα οποία συναναστρεφόμαστε. Ο συνδυασμός αυτών των δύο παραγόντων με τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους μας βοηθούν ή στην αντίθετη περίπτωση υποσκάπτουν την αποτελεσματική επικοινωνία με τον περίγυρό μας είτε επαγγελματικό είτε κοινωνικό.
Παρακάτω αναφέρουμε ενδεικτικά συγκεκριμένες συμπεριφορές μη αποτελεσματικής επικοινωνίας που καλό είναι να αποφεύγονται κατά τη συναναστροφή και επικοινωνία με άλλους ανθρώπους:

1. Μην κοιτάτε το πάτωμα όταν μιλάτε σε κάποιον.
Όταν μιλάμε σε κάποιον τον κοιτάμε στα μάτια. Τώρα εάν κάποιοι άνθρωποι κατά την παιδική τους ηλικία είχαν μάθει ότι το να κοιτάνε κάποιον απευθείας στα μάτια όταν τους μιλάει ήταν αγένεια, τότε θα χρειαστεί αυτή η συνήθεια να αλλάξει!

2. Καμπουριάζετε όταν στέκεστε ή κάθεστε. 
Σταθείτε σε όρθια στάση. Στην κοινωνία μας το να είναι κάποιος ψηλός θεωρείται πλεονέκτημα. Όταν καμπουριάζετε φαίνεστε ακόμα πιο κοντός/η και ακόμα χειρότερα εκπέμπετε μέσα από τη γλώσσα του σώματος συστολή και παθητικότητα. Το να έχετε ίσια κορμοστασιά βοηθά στο να φαίνεστε ψηλότεροι και παράλληλα η εικόνα σας προς τους άλλους εκπέμπει αυτοπεποίθηση και σιγουριά.

3. Δεν χαμογελάτε αρκετά. 
Κανείς δεν θέλει να περάσει χρόνο με κάποιον που είναι σε κακή διάθεση. Εάν δεν αισθάνεστε στα πάνω σας, προσπαθήστε να κρατήσετε την απόστασή σας. Οι άνθρωποι αγαπούν να περνούν το χρόνο τους με αισιόδοξους και θετικούς ανθρώπους. Κάντε μια προσπάθεια να χαμογελάσετε και υιοθετήστε τη συνήθεια να βρίσκετε μικρά πράγματα που αξίζουν το χαμόγελό σας στην καθημερινότητά σας.

4. Αποφεύγετε να μιλάτε σε αγνώστους. 
Από την ημέρα που γεννηθήκατε, οι γονείς σας, σας είχαν συμβουλεύσει να μη μιλάτε σε αγνώστους. Οk, τώρα μεγαλώσατε και τα πράγματα έχουν αλλάξει! Προκειμένου να αναπτύξετε εξαιρετικές διαπροσωπικές ικανότητες χρειάζεται να μπορείτε να επικοινωνείτε άνετα με όλους τους τύπους των ανθρώπων και να επιδιώκετε μάλιστα να επικοινωνείτε με αντίθετους τύπους ανθρώπων από εσάς προκειμένου να εξασκηθείτε ακόμα περισσότερο.

5. Κάνετε κακή πρώτη εντύπωση. 
Γνωρίζατε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι σας κρίνουν μόνο από την πρώτη εντύπωση που θα τους κάνετε; Φροντίστε λοιπόν η πρώτη εντύπωση που θα δημιουργήσετε να είναι θετική ή τουλάχιστον να αποφύγετε να προκαλέσετε το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θα θέλατε.

6. Δεν εκφράζεστε σωστά τόσο λεκτικά όσο και γραπτά. Προκειμένου να αναπτύξετε εξαιρετικές διαπροσωπικές σχέσεις, θα πρέπει να είστε καλός συνομιλητής. Με αυτό δεν εννοούμε να μιλάτε πολύ και να γίνεστε κουραστικός, το αντίθετο μάλιστα. Χρειάζεται να αρθρώνετε τις λέξεις σωστά και να εκφράζεστε κατανοητά δίνοντας το χρόνο στο συνομιλητή σας να εκφράσει και εκείνος την άποψή του και δείχνοντας ότι τον/την σέβεστε.

7. Δεν είστε ένας καλός ακροατής. 
Έχετε ποτέ παρατηρήσει πως έχετε την τάση να σκέφτεστε άσχετα περιστατικά της καθημερινότητάς σας όταν ξεκινά κάποιος να σας μιλά; Εντάξει, μπορεί να μη σας νοιάζει τόσο το συγκεκριμένο πρόσωπο όμως εάν αντί να σκέπτεστε εκείνη τη στιγμή τι θα ψωνίσετε από το super market ή τι ώρα θα βγάλετε το σκύλο βόλτα, θα ήταν πιο αποτελεσματικό να κάνετε μια προσπάθεια να ακούσετε τι έχει να σας πει. Που ξέρετε, μπορεί να ακούσετε κάτι που δεν γνωρίζατε ως πληροφορία πιο πριν. Επιπλέον, προσπαθήστε να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση του ώστε να μπορέσετε να καταλάβετε τι προσπαθεί να πει. Οι περισσότεροι άνθρωποι αρέσκονται στο να μιλάνε παρά να ακούνε……όμως όσο σημαντικό είναι να μιλάμε, τόσο σημαντικό είναι να ακούμε. Και θυμηθείτε ότι ο ρυθμός της ομιλίας είναι 100-150 λέξεις στο λεπτό ενώ ο ρυθμός της σκέψης είναι 250-500 λέξεις το λεπτό. Άρα στην επικοινωνία το πλεονέκτημα της διαφοράς το έχει ο ακροατής.

8. Δεν κρατάτε επαφή με τους γνωστούς σας. 
Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε τις καλύτερες σχέσεις με όλους τους ανθρώπους που γνωρίζετε, θα πρέπει να μείνετε σε επαφή μαζί τους. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά τη λίστα επαφών σας και να επιδιώκετε να επικοινωνείτε μαζί τους – όχι μόνο όταν χρειάζεστε κάτι από αυτούς – αλλά κυρίως όταν θέλετε να τους υπενθυμίσετε την παρουσία σας και γιατί όχι να δείτε πως μπορείτε και εσείς να τους φανείτε χρήσιμοι.

9. Δεν είστε προ-δραστικοί (proactive) . 
Όταν δεν είστε ικανοποιημένοι από την υπάρχουσα κατάσταση πάρτε το τιμόνι στα χέρια σας! Διευρύνετε το δίκτυο των επαφών σας, επιδιώξτε να γνωρίσετε νέα άτομα και βγείτε από τη μιζέρια! Στην πραγματικότητα κανείς δεν νοιάζεται, αν είστε δυσαρεστημένοι, εκτός ίσως από τη μαμά σας!

10. Δεν απολαμβάνετε την (κοινωνική σας) ζωή. 
Εάν θέλετε οι άνθρωποι να απολαμβάνουν τη συντροφιά σας, θα πρέπει να τους αφήσετε να μάθουν ότι είστε ένα διασκεδαστικό και ενδιαφέρον άτομο. Αποκτήστε hobby, βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας γιατί μόνο έτσι θα απολαύσετε την ισορροπία σε όλους τους τομείς της ζωής σας.

11. Δεν αντιμετωπίζετε τους φόβους σας. 
Στην πραγματικότητα, αυτό αφορά όλες τις πτυχές της ζωής σας, αλλά σε αυτό το πλαίσιο αναφέρομαι στη δυσκολία ίσως μπορεί κάποιος να αντιμετωπίζει είτε να γνωρίζει νέους ανθρώπους είτε να διαχειρίζεται δύσκολες καταστάσεις στα επαγγελματικά. Αν χρειάζεται να κάνετε κάτι λογικό, αλλά τα συναισθήματα σας ,σας εμποδίζουν στην ολοκλήρωση του στόχου σας , τότε θα πρέπει να αναλύσετε την κατάσταση και να χρησιμοποιήσετε την κοινή λογική ώστε να κατανοήσετε στην πραγματικότητα τι σας κρατά πίσω.

12. Δεν έχετε ανοιχτό τρόπο σκέψης. 
Υπάρχουν όλα τα είδη των ανθρώπων εκεί έξω. Υπάρχουν διαφορετικές θρησκείες, διαφορετικές φυλές, διαφορετικές κουλτούρες και διαφορετικές γλώσσες. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και όλοι μας έχουμε το δικό μας προσωπικό στυλ επικοινωνίας. Το σημαντικό είναι να επικεντρωθούμε στα θετικά στοιχεία της επικοινωνίας μας και να βελτιωνόμαστε καθημερινά σε αυτά που νιώθουμε ότι χρειαζόμαστε κατά την άποψή μας βελτίωση.
Το κλειδί στην επικοινωνία πέρα από την αποδοχή και τον σεβασμό του συνομιλητή μας είναι να μάθουμε να αποδεχόμαστε τους άλλους για αυτό που είναι και όχι για αυτό που θα θέλατε εσείς να είναι για σας!
Αναρτήθηκε από geo pi στις 7:08 π.μ.
Ανιχνευτής ο Πεπέ.