Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

18.2.09

Η Άννα Μιχαηλίδου μιλάει στο filomatheia.blogspot.com

Συναντήσαμε και μιλήσαμε με ένα σπουδαίο στέλεχος της αστυνομίας, που τιμά το σώμα με την εν γένει παρουσία και πορεία της. Επιπρόσθετα διαπιστώσαμε μέσα από ένα τόσο μικρό διάστημα επαφής μαζί της πως πρόκειται για έναν πολύ καλό και ανοιχτό τύπο ανθρώπου, που ξέρει όπως λίγοι να προσεγγίζει ένα άτομο και να προσπαθεί να το βοηθήσει. Ακολουθεί η συζήτηση που είχαμε με την κ. Μιχαηλίδου, ενός ατόμου που καταφέρνει να χωρέσει την ευσυνειδησία της στον επαγγελματισμό της.

Καλή ανάγνωση!
Κυρία Μιχαηλίδου όταν ήσασταν μικρή παίζατε κλέφτες και αστυνόμους και αν ναι με ποιους ήσασταν;
Από ότι θυμάμαι δεν έπαιζα κλέφτες και αστυνόμους, εμείς τα κορίτσια παίζαμε άλλα παιχνίδια, αυτό ήταν παιχνίδι των αγοριών. Αλλά αν έπαιρνα μέρος θα ήθελα να είμαι με τους αστυνόμους.Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιδικό βιβλίο και ποιοι ήταν οι ήρωες σας;
Ήμουν φανατική αναγνώστρια των βιβλίων του Ιουλίου Βερν. Οι συναρπαστικές περιπέτειες του με έκαναν να νομίζω πως ήμουν και εγώ μέλος του πληρώματος. Έβλεπα επίσης μια τηλεοπτική εκπομπή που είχε τον τίτλο «Superwoman», φανταστείτε κάτι αντίστοιχο με τον σημερινό Superman
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επιλέξετε το επάγγελμα της αστυνόμου; Υπήρχε κάποιος αστυνόμος στην οικογένεια σας;
Όχι στην οικογένειά μου δεν υπήρχε κανένας αστυνομικός, απλά κάποια φιλικά πρόσωπα που ήταν αξιωματικοί στην ΕΛ.ΑΣ. μπορώ να πω, πως με επηρέασαν λέγοντας μου πως θα μου ταίριαζε να γινόμουν αστυνομικίνα. Έδωσα εξετάσεις και πέτυχα, ήμουν μάλιστα ανάμεσα στις πρώτες. Όταν μπήκα στην σχολή το κλίμα ήταν πάρα πολύ καλό και αποφάσισα να συνεχίσω, τώρα πια μπορώ να πω πως η επιλογή μου ήταν σωστή.
Οι γονείς σας και οι φίλοι σας πως αντέδρασαν όταν τους ανακοινώσατε πως θα θέλετε να γίνετε αστυνομικός; Μήπως κάποιοι φίλοι απομακρύνθηκαν από κοντά σας;
Όχι κανένας φίλος μου δεν απομακρύνθηκε από κοντά μου όταν τους ανακοίνωσα την απόφασή μου, γιατί οι φίλοι μου γνώριζαν την πρόθεσή μου και μάλιστα με ενθάρρυναν, άλλωστε η προσωπικότητα μας είναι αυτή που εκτιμούν οι φίλοι μας και όχι το τι επάγγελμα κάνουμε. Όσο για τους γονείς μου, η μητέρα μου ήταν βέβαια πιο θετική αλλά και ο πατέρας μου δεν ήταν αρνητικός, δεν ξετρελάθηκε κιόλας, αλλά στην πορεία βλέποντας την εξέλιξή μου είναι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος για μένα.
Υπάρχει σχολή αστυνομικών για γυναίκες και για άνδρες και αν όχι πως σας αντιμετώπισαν οι συνάδελφοί σας και ποια ήταν η συμπεριφορά τους;
Τώρα η σχολή είναι ενιαία, όταν μπήκα εγώ ήταν ξεχωριστά, υπήρχε τότε σχολή μόνο για γυναίκες, μόνο στη σχολή αρχιφυλάκων αργότερα ήμασταν άνδρες και γυναίκες μαζί. Εγώ είχα μπει στη σχολή το 1991, οι σχέσεις μας με τους άνδρες συναδέλφους ήταν άριστες. Το 1994 τελείωσα τη σχολή αρχιφυλάκων μετά τη σχολή υπαστυνόμων και αμέσως μετά ως διοικητής στο τμήμα που είμαι σήμερα
Σας έχει τύχει ποτέ να δώσετε κάποια κλήση και ο παραβάτης να τη δεχθεί με χαμόγελο λέγοντας σας πως ήταν η πιο όμορφη κλήση που πήρε, εννοώντας εσάς;
Ναι αρκετές φορές, μάλιστα μια φορά χαριτολογώντας κάποιος πολίτης μου είχε πει: για σας μπαίνω στο κρατητήριο!!! Δεν χρειάστηκε βέβαια γιατί ήταν μια απλή κλήση για παράνομη στάθμευση. Γενικά μπορώ να πω πως δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα, και το ότι είμαι γυναίκα αυτό νομίζω πως με βοήθησε στην επικοινωνία μου με τους πολίτες

Αντιμετωπίσατε ποτέ το δίλημμα καριέρα ή οικογένεια;
Όχι ποτέ, τα κατάφερα και στα δύο, νομίζω πως αν κάτι το θέλουμε πολύ μπορούμε να τα καταφέρουμε. Υπάρχουν δυνάμεις μέσα μας που περιμένουν να τις ενεργοποιήσουμε, εγώ αυτό έκανα και σας το συνιστώ και εσάς. Σκεφθείτε πως όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο ο γιός μου ο μεγάλος ήταν ενός έτους, τα τελευταία μαθήματα στη σχολή μου τα είχα δώσει έγκυος στον δεύτερο γιό μου. Τελικά νομίζω πως μπορούμε να πετύχουμε πάρα πολλά αρκεί να το θέλουμε. Στο πανεπιστήμιο μάλιστα τελείωσα πρώτη και είπα και τον όρκο. Ήταν πολύ συγκινητικές εκείνες οι στιγμές και αφιέρωσα το πτυχίο στον γιό μου για τις ώρες που με στερήθηκε και τον στερήθηκα

Ποιος ο ρόλος της τουριστικής αστυνομίας και ποιος ο ρόλος ο δικός σας;
Ο ρόλος της Τουριστικής Αστυνομίας είναι πολύπλευρος. Ελέγχει τους χώρους παροχής υπηρεσιών, π.χ. ξενοδοχεία αν πληρούν τους όρους, αν έχουν τις απαιτούμενες άδειες, αν οι χώροι είναι καθαροί, επίσης ελέγχει τα τουριστικά γραφεία, τους ξεναγούς, τα καταστήματα επίσης υγειονομικού ενδιαφέροντος από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο ως αναφορά τον υγειονομικό κανονισμό. Όταν διενεργούμε ελέγχους και διαπιστώνουμε πως μια επιχείρηση πληρεί τους όρους και εφαρμόζει τους κανονισμούς είναι για μας η πιο ευτυχισμένη στιγμή. Έχουν αρχίσει πλέον και στη χώρα μας οι επιχειρηματίες να καταλαβαίνουν πως όσο καλύτερες είναι οι υπηρεσίες που παρέχουν τόσο πιο γερά θα σταθούν στον ανταγωνισμό. Μακάρι κάποτε να φθάσουμε στο σημείο η Τουριστική Αστυνομία να είναι απλά και μόνο για να δίνει λύσεις σε ήσσονος σημασίας προβλήματα. Εμείς πάντως ήμαστε εδώ για να προστατεύουμε τους πολίτες και τους σωστούς επιχειρηματίες από τους κακούς πελάτες γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχουν και τέτοιοι. Ο ρόλος ο δικός μου ως Διοικητή είναι να εποπτεύω μαζί με τους συνεργάτες μου για την καλύτερη εφαρμογή των κανονισμών που έχει θεσπίσει η πολιτεία.
Μήπως γνωρίζετε ποια είναι η αναλογία με την οποία συμμετέχουν οι γυναίκες στους ανώτατους , ανώτερους και κατώτερους Αξιωματικούς;Από την παλιά φουρνιά αμφιβάλω αν αυτό το ποσοστό ξεπερνούσε το 4 με 5 %, ευελπιστώ πως αυτό μελλοντικά θα αλλάξει προς το καλύτερο. Αυτή τη στιγμή πάντως στην Αττική οι γυναίκες Διοικητές δεν ήμαστε πάνω από 5.
Ως διοικητής πόσο χρόνο αφιερώνετε στους υφισταμένους σας για τα προβλήματά τους;
Είμαι πάντα δίπλα στους συνεργάτες μου και ειδικότερα στους νέους συναδέλφους. Επειδή ως υπηρεσία θέλω να λειτουργούμε άψογα έχω πολύ καλές σχέσεις με όλους τους συναδέλφους τους οποίους θεωρώ συνεργάτες μου και όχι υφισταμένους μου, μόνο συλλογικά μπορούμε να πετύχουμε στη αποστολή μας. Άρα είναι βασική προϋπόθεση για μένα η άριστη συνεργασία και ως εκ τούτου είμαι δίπλα τους για την επίλυση των όποιων προβλημάτων, πάντα βέβαια στα όρια των δυνατοτήτων μου.

Από τα ΜΜΕ ακούμε πως υπάρχει αύξηση της εγκληματικότητας. Που πιστεύεται πως οφείλεται αυτό και με ποιον τρόπο θα μπορούσε η αστυνομία να προφυλάξει καλύτερα τους πολίτες;
Αυτό το θέμα που θίξατε είναι πιστεύω και ο πονοκέφαλος της Ελληνικής Αστυνομίας σε μια πρώτη προσέγγιση θα έλεγα πως οι μάχιμοι αστυνομικοί είναι λίγοι, εννοώ αυτοί που διατίθενται για την ασφάλεια των πολιτών. Επίσης πιστεύω πως η αστυνομία αναλίσκεται σε προβλήματα και αρμοδιότητες που δεν είναι ο άμεσος στόχος της με αποτέλεσμα να μην επαρκεί το έμψυχο υλικό, και ως εκ τούτου χάνουμε την ουσία, δηλαδή την ασφάλεια των πολιτών. Κάτι άλλο που θα πρέπει να σας πω πάνω σε αυτό το θέμα είναι πως έχει αλλάξει η εγκληματικότητα, κάποτε είχαμε να κάνουμε με τους εγχώριους κακοποιούς και γνωρίζαμε πρόσωπα και πράγματα, τα τελευταία χρόνια με την εισβολή του ανεξέλεγκτου αριθμού μεταναστών καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο είναι πλέον το έργο της αστυνομίας. Αρκεί να σας πω πως υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας άνθρωποι που δεν υπάρχουν στοιχεία για αυτούς πουθενά. Πως λοιπόν να βρεις κάποιον που δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο για αυτόν σε καμία αρχή; Λόγω της παγκοσμιοποίησης εισέρχονται πλέον στη χώρα μας άνθρωποι που δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτούς και το κυριότερο δεν έχουμε στοιχεία για την εδώ παραμονή τους.
Πόσο δύσκολο είναι για μια γυναίκα να ασκεί το δικό σας επάγγελμα;
Είναι πράγματι δύσκολο επάγγελμα και ειδικά για γυναίκες, είναι πιο δύσκολα τα πράγματα, έχει καταρχήν άστατα ωράρια, ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε καλέσουν στην υπηρεσία σου, το κάλο για μένα είναι που δεν είναι μια δουλειά ρουτίνας, αυτό εμένα με ενθουσιάζει γιατί η κάθε μέρα είναι διαφορετική. Ειδικά όταν μου δίνετε η ευκαιρία να δώσω λύση σε κάποιο πρόβλημα ή να βοηθήσω κάποιους συνανθρώπους μου ξεχνάω τις δυσκολίες που αντιμετώπισα. Από την άλλη μεριά είναι ένα επάγγελμα που σου παρέχει μια εργασιακή ασφάλεια και αυτό ειδικά στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό.
Μετά τη βάρδια σας, όταν επιστρέφετε στους δικούς σας, πόσο έχει αλλάξει η ψυχολογία σας από τα συμβάντα που έχουν μεσολαβήσει;
Προσπαθώ να κρατώ τη δουλειά μακριά από το σπίτι, όσο μπορώ τουλάχιστον γιατί μη ξεχνάτε πως λόγω της θέσεώς μου είμαι σχεδόν όλες τις ώρες με το κινητό ανοιχτό για να ενημερωθώ για όποιο πρόβλημα προκύψει.
Οι συνάδελφοί σας θα έβλεπαν με καλό μάτι την πρώτη γυναίκα αρχηγό της ΕΛ. ΑΣ.;
Αν κάποιος το αξίζει άσχετα αν είναι άνδρας ή γυναίκα νομίζω πως όλοι θα την –τον αποδεχθούν, επομένως αν το αξίζω και αν αυτό συμβεί σίγουρα η αποδοχή θα είναι μεγάλη.
Κάποια από τα νεαρά μέλη της Λ.Ο.Γ. σκέφτονται να γίνουν αστυνομικίνες. Ποια συμβουλή θα τους δίνατε και ποια είναι τα υπέρ και τα κατά μιας τέτοιας επιλογής;
Εγώ θα συμβούλευα στα μέλη της Λ.Ο.Γ. που θέλουν να γίνουν αστυνομικίνες να το κάνουν, αρκεί να το θέλουν και να μην το κάνουν μόνο και μόνο για τη σιγουριά του μισθού. Πιστεύω πως τα υπέρ είναι πιο πολλά από τα κατά.
Από πότε δόθηκε η δυνατότητα στις γυναίκες να εξελίσσονται ισότιμα με τους άνδρες στην αστυνομία;
Από το 1980
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας Έλληνες ποιητές και συγγραφείς;
Ρίτσος, Ελύτης, Καβάφης, Σεφέρης και από συγγραφείς Σαμαράκης, Καζαντζάκης
Ποιο βιβλίο διαβάσατε τελευταία και σας άρεσε πάρα πολύ;
Η «Σιωπηλή πέτρα» της Ευρυδίκης Αμανατίδου.
Τι είδος μουσικής ακούτε και ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες;
Ντίσκο, εγώ είμαι της εποχής που μεσουρανούσε η Μαντόνα, βασικά ακούω τα πάντα, γιατί η καλή μουσική είναι μια.
Αν υποθέσουμε πως ήμαστε οι καλές νεράιδες και είχαμε τη δυνατότητα να εκπληρώσουμε άμεσα μια επιθυμία σας, ποια θα ήταν αυτή;
Χωρίς δεύτερη σκέψη να εξαφανιζόμουν για δέκα μέρες χωρίς καμία σκοτούρα στο κεφάλι μου. Μιλάω για τις απόλυτες διακοπές, είναι αυτό που μου έχει λείψει πάρα πολύ στη ζωή μου. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια, μου αρέσει να βρίσκομαι κοντά στη φύση.
Θα προτρέπατε τα παιδιά σας να ακολουθήσουν το δικό σας επάγγελμα;
Αν το θελήσουν γιατί όχι, αρκεί όπως σας είπα και πιο πριν να είναι αυτό που θέλουν να κάνουν στη ζωή τους γιατί είναι σημαντικό να ασχοληθούμε με αυτό που αγαπάμε και που μας ικανοποιεί.
Κυρία Μιχαηλίδου εκ μέρους της Λογοτεχνικής Ομάδας Γοργογυρίου σας ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και ελπίζουμε πως η επόμενη συνέντευξη που θα μας δώσετε να είναι τότε που θα είστε Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας.

Έφη, Μίνα, Παναγιώτης, Σπύρος

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

NΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΙ'ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΕΦ'ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΙΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Λ.Ο.Γ. ΕΠΙΓΡΑΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΣΑΝ ΤΗ ΚΥΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΩΝΤΕΡΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΠΕΛΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΠΠΑΧΕΛΑ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΟΥΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΟΛΛΟΥΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΤΙΣ 18. 02. 09 ΣΥΧΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ''ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΟΛΟΜΒΙΑ'' ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ. Η ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ,ΑΠΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΟΜΒΙΑ. ΜΕΡΙΚΕΣ, ΟΜΩΣ, ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΚΗΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΚΟ ΔΡΟΜΟ. ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΩΣ ΕΝΑ ΤΖΙΠ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΝΕΥΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΚΟΒΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΕ ΜΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ''ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ''. ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΛΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΒΙΑΙΟ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΞΕ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΤΑΝ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΑ ΤΟΥ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΥ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΘΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙ ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΕΝΙΟΤΕ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ, ΤΕΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΜΠΛΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ Η ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΗ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ. Η ΑΝΤΙΠΟΗΣΗ ΑΡΧΗΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΜΙΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ''ΣΤΟΧΩΝ'' ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.............. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ. Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΥΣΜΑΝΗ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙ, ΦΥΣΙΚΗ ΒΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Υ.Γ. ΕΔΕΙΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΙΚΡΑ, ΕΓΩ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΔΥΣΜΕΝΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΡΑΓΕ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ?

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα απο τα Γιαννενα, εχω μια απορια αν ειχε μπει στο πανεπιστημιο ενας αστυνομικος και ειχε προπηλακισει τον κ. ΠΑΝΟΥΣΗ τι θα ειχε συμβει σημερα? Γιατι αυτοι οι ευαισθητοι μαθητες, καθηγητες,πανεπιστημιακοι, πολιτες δεν επραξαν το ιδιο οταν 15 κουκουλοφοροι εισεβαλαν σε αιθουσα του πανεπιστημιου και προπηλακισαν τον κ. ΠΑΝΟΥΣΗ? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΤΕ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΛΗΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΛΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ, Η ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑΝ, Η ΗΤΑΝ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΑ ΣΤΑΘΩ Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΕ Η Κ.ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΕΟΙ ΑΠΛΩΝ ΥΠΑΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ, ΠΟΙΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ?

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Η κα.ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΛΟΓ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ,ΎΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ,ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΈΝΑ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ,ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ,ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΌΛΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ,ΠΩΣ Η κα.ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΘΙΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΈΝΑ ΆΤΟΜΟ,ΠΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΕ ΈΝΑ ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ,ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΌΠΩΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ,ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ ΣΥΝΑΜΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΈΝΑΝ ΆΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΕΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΗΜΑ.ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ κα.ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΜΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!ΌΠΩΣ ΌΜΩΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΊΔΙΑ ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΈΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ,ΆΚΡΩΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟ,ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ,ΚΑΘΩΣ,ΌΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ,Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ.ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ.ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΈΝΑΝ "ΘΕΣΜΟ" ΜΕ ΕΝΤΟΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΥΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΊΔΙΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.ΆΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΑΥΤΟ.Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ,ΣΥΝΙΣΤΏΝΤΑΣ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΟ!ΧΑΙΡΕΤΕ!ΥΓ1:ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΡΕΣΤΗ!ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΑΥΤΟΚΛΗΤΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΎΠΟΠΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΣ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΣΗ ΘΕΜΑ.ΥΓ2:ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΑΣΚΑΛΕ.ΠΑΝΤΑ ΈΛΕΓΑ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΤΑ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΙΓΕΤΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ,ΝΕΟΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ,ΈΛΛΕΙΨΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ,ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ,ΔΙΑΦΘΟΡΑ,ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ.ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

KΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΞΑΝΑ ΚΙ'ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ. ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ. ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ. Πραξη η παραλειψη πραξης που τιμωρειται απο το νομο με μια ποινη. ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ? ΠΟΣΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, Κ.Λ.Π. ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ? ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ? ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΘΕΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? Β' ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Νομικες, πολιτικες και κοινωνικες ελευθερίες τις οποίες κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να απολαμβάνει.Η διακήριξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη, προϊον της γαλλικής επανάστασης του 1789, υπήρξε για τα σύγχρονα κράτη το πρότυπο από το οποίο εμπεύστηκαν τα συντάγματά τους.Πρόγονος θεωρείται η μάγκνα κάρτα η οποία γράφτηκε στην Αγγλία το 1215 όταν ο βασιλιάς Ιωάννης ο Ακτήμονας αναγκάστηκε με αυτό το έγγραφο να λάβει υπόψην του την ελευθερία των υπηκόων του.Ερώτημα:σήμερα στο 2009 υπάρχει σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα στην πατρίδα μας? πόσο χρόνο αφιερώνουν οι εκπαιδευτές των μαθητών στις σχολές της ελληνικής αστυνομίας και γενικότερα της δημόσιας διοίκησης για να διδάξουν στους υποψήφιους τον σεβασμό στα δικαιώματα των πόλιτών? Μ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

O ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ 1792-1750ΠΧ Ο βασιλιας της Βαβυλωνιας Χαμμουραμπι θεσπιζει τον ομωνυμο κωδικα. Ειναι ο αρχαιοτεροσ νομικοσ κωδικας στον κοσμο, ο οποιοσ βασιζεται στην αρχη της αντεκδικησης. 800-323πχ Στην αρχαια Ελλαδα εδραιωνονται τα αριστοκρατικα και κατοπιν τα δημοκρατικα πολιτευματα στις πολεις-κρατη. Εναι το πρωτο παραδειγμα διακυβερνησης και ληψης αποφασεων απο συλλογικο οργανο, κατοπιν ψηφοφοριας. 539 πχ Ο κυλινδρος του Κυρου του β' του μεγαλου, βασιλια της Περσιας. Οπρωτοσ κωδικας ανθρωπινων δικαιωματων. Χαρη σ'αυτον, θεσπιζεται η αρχη της ανεξιθρησκιας και καταργειται η δουλεια σε ολοκληρη την Περσικη Αυτοκρατορια. 509-44πχ Ιδρυση και πτωση της Ρωμαικης Δημοκρατιας. 268-233πχ Στα διαταγματα του ινδικου βασιλειου του ηγεμονα Ασοκα συνανταμε την πρωτη διακηρυξη ενος κρατους να ζησει ειρηνικα και με δικαοσυνη. 1179 Θεσπιζεται η Ιερα Εξεταση. Θα γινει ο πιο στιγνος θεσμος καταστολης των διαφωνουντων με την Καθολικη Εκκλησια. Ηκαταργηση της, το 1821, θεωρειται μεγαλη νικη του κινηματος για τα ανθρωπινα δικαιωματα. 1215 Θεσπιζεται απο τον Ιωαννη τον Ακτημονα η Μαγκνα Καρτα, η οποια αναγνωριζει τα πολιτικα δικαιωματα και εγκαινιαζει τη διαδικασια θεσπισης μιας συνταγματικης μοναρχιας. Μεσα σε εναν αιωνα, και παλι στην Αγγλια, θα παραχωρηθει ο νομος HADEAS CORPUS, δηλαδη, ο νομος που υποχρεωνει την εναγουσα αρχη να παρουσιασει πειστηρια ενοχης απο καθε συλληψη και να μην κραταει παρανομα καποιον πολιτη. Αυτα τα ολιγα για σημερα, και να κανω κι'εγω ενα σχολιο σχετικα με την αποδραση απο τον κορυδαλλο, ειναι εκτος φυλακης πολλοι κακοποιοι και μαλιστα πολυ πιο επικινδυνοι απο τον Παλιοκωστα και μαλιστα με τη συμφωνει γνωμη των αρχων, τουλαχιστον αυτος ειχε τη λεβεντια να πει στους κρατουντες σας ξευτυλιζω οποτε γουσταρω, ποσοι αραγε να τα ειχαν παρει χοντρα? απλα ο ανθρωπος αντι να τα δωσει στους μεγαλοδικηγορους τα εσπρωξε στους φυλακες. Αυτο θα πει κρατος μπανανια, και μη χειροτερα Θεε μου.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ. ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΩΧΑΔΕΡΦΙΖΟΝΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΑΝ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ, ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΝ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΤΙΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ, ΓΙ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΣ ΓΕΥΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ, ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

poly kalhspera kai apo emena... ta therma mou sygxarithria sta melh ths L.O.G. kai propantwn ths OKRA (eimaste idrytika melh kai den to kryvoume) gia thn apolaustikh synenteyksh... symfwnw apolyta me thn kyria mixahlidou oti h mousikh einai mia kai epishs thelw na pw oti xarhka para poly pou eida sthn fwto ton arkadoulh giati ton agapaw poly ton kerata (:-p)... makari na mporousa na mporousa na sas xeirokrothsw alla edw sto NET distyxws den ginetai.... na eiste oloi kala kai panta tetoia...

y.g. parte synenteuksh kai apo kanenan kallitexnh (xatzhgiannhs,PLOUTARXOS,remos k.a.) na xaroume ligaki kai an mporoume na parevrethoume kai emeis sthn synenteuksh...

me ektimhsh giwrgos apo korwpi attikhs...

Ανώνυμος είπε...

GENIKE SYNELUE MHN PROSPAUEIS NA MAS PARASYREIS KI'EMAS STHN AKOLASTH ZVH POY KANEIS, MH JEXNAS PVS KAPOTE FOROYSES TO PERIBRAXIONIO TOY ARXHGOY THS O.KR.A. APO GINNENA SAS STELNV TA XAIRETISMATA MOY. KYRIE SPYRO ELABA T MHNYMA SAS OTAN ERUV KORVPI UA PERASV NA TA POYME.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ,ΤΟΝ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΟΡΕΣΤΗ,ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ GEORGE FROM N.YORK ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΌΛΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΑΣ!ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΚΡΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΑΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ!ΥΓ1:ΓΕΝΙΚΕ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ!ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΘΩΣ ΉΣΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΈΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΟΚΡΑ!ΥΓ2:ΟΡΕΣΤΗ,ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΟ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΚΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ.ΥΓ3:ΔΑΣΚΑΛΕ ΈΛΑΒΑ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ κας.ΑΘΗΝΑΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΚΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ!

Ανώνυμος είπε...

agaphte oresth exw kleisei prwto trapezi sthn kolash me thn zwh pou kanw kathws kai oti to perivraxionio tou arxhgou tha to exei panta foremeno sthn kardia tou o enas kai monadikos k.k stelios petrakhs!! se perimenoume sto korwpi gia kafe/poto kai gia mpalitsa enooeitai! arkadoulh opws ksereis tha eimai dipla sou se oti xreiasteis giati oi filoi einai ligo kai kaloi panta!!! epishs gia ton agwna tha parakalesw ton manager na me valei 5 lepta kai na exei etoimo to asthenoforo epishs kai sympaikth se epifylakh giati logw tsigarou oi antoxes exoun pesei ypo to 0!! na eiste kala!!

filika giwrgos 'h aliws genikos...