Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

7.10.16

''Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή,εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά.Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση''. (Λέων Τολστόι)

Αγαπητοί επισκέπτες του filomatheia.blogspot.gr σας καλησπερίζω από την συνοικία των Θεών. Στη σημερινή μου ανάρτηση θα σας παρουσιάσω ένα καταπληκτικό βιβλίο, όσοι από σας είχατε διαβάσει ''τον κόσμο της σοφίας'' και σας είχε ενθουσιάσει, παρακαλώ διαβάστε και το πιο κάτω βιβλίο. Αν ο συγγραφέας ήταν ξένος, π.χ. Δανός, θα είχε γίνει ήδη μπεστ σέλερ. Εγώ το έχω διαβάσει και σας το προτείνω. Σας εύχομαι καλή ανάγνωση. Με σεβασμό και Επικούρεια διάθεση ο Επικούρειος Πέπος. Κύριε Πλατανιά συγχαρητήρια. Σας ευχαριστώ.

Θα μου επιτρέψετε να συνοδεύσω τη σημερινή ανάρτηση με ένα ποίημα του Γιώργου Σαραντάρη.

Μέρες που σαν μια θάλασσα
Με περιτριγυρίζουν
Μέρες που δεν τις πρόφτασε η σιωπή
Μέρες σαν παιχνίδια παιδιών
Μέρες που μοιάζουν με τα καλοκαίρια
Όταν δεν τελειώνουν
Μέρες που δεν τις ήξερε η καρδιά μου
Μέρες γιομάτες μέλισσες
Μέρες πικρές
Μέρες σαν τη βροχή και σαν τον ήλιο
Μέρες που μας οδήγησαν σε κήπο
Μας σήκωσαν πάνω σε φτερά
Μας χάρισαν χελιδόνια
Μας κατέβασαν σε μια αυλή
Κάτω από ένα αγιόκλημα
Μέρες τραγουδιστές
Πού πάω
Τις ψιθυρίζω στην καλή μου
Ευφραίνομαι ευφραίνεται
Και μ’ αγαπά
Την αγαπάω κ’ εγώ
Περσότερο
Από ποτέ.
WLP.

Δεν υπάρχουν σχόλια: