Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

13.2.21

13/02/2021 η πρώτη ανάρτηση είχε γίνει τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2016 αλλά την επανάφερα σήμερα για ειδικούς λόγους στη μνήμη του Πατερούλη μου.

Φίλες και Φίλοι μετά από 39 χρόνια ξανά στο ίδιο σημείο μαζί με αγαπημένα πρόσωπα για προσκύνημα στον τόπο όπου είχα την ευλογία να συναντήσω την δίδυμη αδερφή μου και τον Κράτιστο φίλο μου που εδώ και 39 χρόνια ζούμε μία μοναδική και υπέροχη φιλία. Είμαι ευγνώμων για όλα αυτά που έζησα ανάμεσα σε σημαντικούς ανθρώπους και που παράλληλα με μένα τα έζησαν και άλλα αγαπημένα πρόσωπα, στους τρεις ιδρυτές DIONYSIA, DERRICK και Επικούρειο Πέπο ήταν γραφτό να δημιουργήσουν την πιο όμορφη ιστορία φιλίας του Πλανήτη. 

Πάντων κτημάτων κράτιστον έστι φίλος σαφής και αγαθός.

ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΖΟΝΑΘΑΝ

ΑΡΤΕΜΙΣ, ΛΟΛΑ, ΝΤΕΡΙΚ.

ΤΖΟΝΑΘΑΝ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ.



Προσκύνημα Αρεοπαγίτου 18

ΛΟΛΑ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ, ΝΤΕΡΙΚ, ΠΕΠΟΣ.

Προσκύνημα στ' άγια χώματα.

Συνάντηση εκεί που έγινε το ξεκίνημα.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΔΡΥΤΕΣ ΚΑΙ Η Η ΛΟΛΑ

ΔΙΟΝΥΣΙΑ, ΝΤΕΡΙΚ, ΛΟΛΑ.

ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΙ.

ΧΡΙΣΤΙΝΑ Η ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ.

ΦΑΡΣΑΛΙΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΟΛΑ, ΝΤΕΡΙΚ.

Ο ΠΕΠΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

ΜΑΡΙΑ ΕΚ ΦΑΡΣΑΛΩΝ.



ΛΟΛΑ, ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

ΛΟΛΑ, ΤΖΟΝΑΘΑΝ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΜΑΡΙΑ ΦΑ.

Ως αποχαιρετισμός.

ΕΝΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.

 Στο καλό φιλαράκια μου, στο καλό. Καλή αντάμωση του χρόνου για να γιορτάσουμε τα 40 χρόνια. Επικούρειος Πέπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: