Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

14.10.24

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ηγέτη. Τι αρετές πρέπει να έχεις και ποια συμπεριφορά για να σε σέβονται και να σε εκτιμούν.

Φίλες και Φίλοι, αγαπητές Γοργογυρέ'ι'σσες και αγαπητοί Γοργογυραίοι καλησπέρα, προκειμένου να φανώ λίγο χρήσιμος στις υποψήφιες και τους υποψήφιους του χωριού μας, σκέφτηκα να ζητήσω βοήθεια από τον κορυφαίο καθηγητή του managmend και ηγεσίας τον κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑ, πριν λίγο έλαβα το πιο κάτω κείμενο το οποίο σας αποστέλλω. Επειδή δεν έχω όλα τα τηλέφωνα των υποψηφίων, σας παρακαλώ να τους αποστείλετε εσείς το πιο κάτω κείμενο αν έχετε τη δυνατότητα. Σας ευχαριστώ.


Είναι σημαντικό εάν έχεις μια ηγετική θέση σε μια εταιρεία, η σε μία κοινότητα να υπάρχει σεβασμός προς το πρόσωπο σου από τους υφιστάμενους σου, η από τους κατοίκους αλλά και γενικότερα από τον κόσμο που συναναστρέφεσαι. Ο σεβασμός όμως όπως ξέρουμε δεν χαρίζεται αλλά κερδίζεται.
Μπορεί ο κοντινοί σου συνεργάτες να σέβονται τον τρόπο που εργάζεσαι και λειτουργείς σαν επαγγελματίας, τον τρόπο που κλείνεις τις συμφωνίες αλλά υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά που καθορίζουν ένα πραγματικό ηγέτη στο σύγχρονο επαγγελματικό και διοικητικό περιβάλλον.

Αν έχεις ήδη τον σεβασμό τους τότε σίγουρα έχεις ήδη κερδίσει το παιχνίδι.
Πιο κάτω μερικοί τρόποι με τους οποίους κερδίζεται ο σεβασμός στο όποιο περιβάλλον αλλά και την καθημερινή ζωή.

Σύμφωνα λοιπόν με το Entrepreneur.com και την Jacqueline Whitmore, οι πιο κάτω συμπεριφορές μπορούν δημιουργήσουν σεβασμό γύρο από το πρόσωπο σας.

Ευγένεια.
Πρέπει πάντα να είμαστε ευγενικοί καθόλη την διάρκεια της ημέρας, από το σπίτι και την οικογένεια, τους κατοίκους, τους συνεργάτες μας, και τους πωλητές στο ταμείο του γειτονικού φούρνου.
Ακούγετε εύκολο αλλά σκεφτείτε πόσο εύκολα μπορούμε να παρασυρθούμε σε κάποια φάση της ημέρας λόγο έντασης και στρές που προήλθε από κάπου αλλού.
Όπως λοιπόν εμείς απαιτούμε σεβασμό προς το πρόσωπο μας εξού και όλοι οι άλλοι. Οφείλουμε λοιπόν πρώτα εμείς να σεβόμαστε τους γύρω μας και να βοηθούμε όταν μπορούμε με απλές κινήσεις.
Όπως για παράδειγμα να ανοίγουμε την πόρτα ή να παραχωρούμε την σειρά μας σε κάποιον που το έχει ανάγκη. Πάντα να χαμογελάμε και φυσικά να λέμε ευχαριστώ όπου είναι δυνατόν.

Σεβασμός.
Πρέπει να αποφεύγουμε συμπεριφορές όπως να δυσανασχετούμε όταν μας μιλά άλλος, να κοιτάμε το κινητό μας, ή να μην αφήνουμε τον άλλο να μιλήσει. Αυτές οι πράξεις όχι μόνο δεν δείχνουν σεβασμό αλλά σίγουρα θα προκαλέσουν θέματα για μια υγιή συνεργασία στο μέλλον.
Επενδύστε στο να δημιουργήσετε μια καλή σχέση επικοινωνίας με τους κατοίκους και τους συνεργάτες σας. Πρέπει όλους να ακούγετε η άποψη τους ακόμα και αν δεν συμφωνείτε μαζί τους. Οφείλετε να τους ακούσετε προσεκτικά τι έχουν να πουν, όπως θα θέλατε να σας ακούσουν και εσάς.

Καλός ακροατής.
Σε συνέχεια με το πιο πάνω να τονίσουμε ότι το να είσαι ενεργητικός ακροατής είναι πολύ σημαντικό.
Ακούστε τον συνομιλητή σας με προσοχή για να αντιληφθείτε τι θέλει να σας πει.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα της σωστής επικοινωνία σήμερα είναι ότι ο ακροατής αντί να συγκεντρωθεί στα λεγόμενα του απέναντι του, σκέφτεται τι θα απαντήσει και πως θα πει τα δικά του.
Αντί λοιπόν να πείτε τα δικά σας, ρωτήστε περισσότερα και αφουγκραστείτε το πρόβλημα και τις ανησυχίες του συνομιλητή σας. Όταν είστε καλός ακροατής, οι άλλοι νιώθουν πιο σημαντικοί και ότι η άποψη τους μετρά.

Χρήσιμος και βοηθητικός.
Οι άνθρωποι που έχουν τον σεβασμό του κόσμου είναι συνήθως αυτοί που σε κάθε ευκαιρία προσπαθούν να βοηθούν τους συνανθρώπους τους. Προσπαθείτε να βοηθάτε τον κόσμο και τους συνεργάτες σας, ακόμα και με μικρές κινήσεις χωρίς να πρέπει να σας το ζητήσουν. Πάρτε πρωτοβουλία και βάλτε στόχο να βοηθάτε όποτε μπορείτε τον κόσμο γύρο σας.
Να ξέρετε θα το εκτιμήσουν και αυτό θα σας το επιστρέψουν κάποτε.

Μην δικαιολογήστε.
Η πράξεις μας είναι βασισμένες στις δικές μας επιλογές. Καμιά φορά μπορεί να βρούμε δυσάρεστες καταστάσεις, αλλά δεν υπάρχει λόγος για δικαιολογίες και μοιρολόγια. Αναλάβετε τις ευθύνες των πράξεων σας. Αν αργήσατε να τελειώσετε κάτι ή κάνατε κάποιο λάθος, μάλλον είναι γιατί δεν οργανώσατε σωστά τον χρόνο σας ή δεν είσαστε αρκετά συγκεντρωμένοι. Μπορεί να φέρει και ευθύνη η ομάδα σας αλλά και πάλι πρέπει να πάρετε την ευθύνη εσείς, ως αρχηγός.
Το να παραπονιέστε και να μοιρολογείτε για τα λάθη σας δεν θα σας πάρει πουθενά.
Να σας γίνει μάθημα και να προσπαθήσετε να βρείτε νέες ευκαιρίες μέσα από τα προβλήματα και τα λάθη, και πως θα βελτιωθείτε στο μέλλον.

Αφήστε πίσω τον θυμό και τα μούτρα.
Το να κρατάτε μούτρα και θυμό μόνο εσάς τους ίδιους βλάπτει. Αφήστε αν θέλετε τον εαυτό σας να θυμώσει για λίγο και να εκτονωθεί και μετά αφήστε το πίσω σας. Φυσικά προσπαθήστε να επιλύσετε οποιοδήποτε θέμα αλλά το να παραπονιέστε σίγουρα δεν θα βοηθήσει την κατάσταση.
Επιπλέον το να το τραβήξετε θα προκαλέσει επιπλέον στρες και άσχημα συναισθήματα που δεν ωφελούν την υγεία σας. Κανείς δεν είναι τέλειος και όλοι τα κάνουν μαντάρα καμιά φορά.
Δεχτείτε τα λάθη των άλλων αλλά και του εαυτού σας και αφήστε να επανέλθετε και να συγκεντρωθείτε σε νέους στόχους και προκλήσεις.
Συγχωρέσε και μετά άφησε τα πίσω σου.

Πρόθυμος στην αλλαγή.

Ο εγωισμός δεν θα σας πάει πουθενά. Αντιληφθείτε ότι η διαδικασία για αυτόβελτίωση απαιτεί θυσίες και αλλαγές. Πάντα να προσπαθείτε να βελτιώνεστε σαν άτομο μαθαίνοντας νέες δεξιότητες, ξεκινώντας νέες δραστηριότητες και να εξετάζετε συνεχώς τον εαυτό σας και την συμπεριφορά του σε καταστάσεις.

Υ.Γ. Επικούρειου Πέπου. Ελπίζω να μελετήσουν το κείμενο οι υποψήφιες και οι υποψήφιοι, εγώ απλά θα προσθέσω το εξής: καλό θα είναι στη μία τσέπη να έχουν τη ΣΥΓΓΝΩΜΗ και στην άλλη την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ, ευχής έργον θα είναι να μην χρειαστεί ποτέ να τις χρησιμοποιήσουν αλλά όταν πρέπει θα είναι πρέπον να τις θυμούνται.

Πηγή: ktc

Δεν υπάρχουν σχόλια: