Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

18.5.15

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡO ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Φίλες και Φίλοι αγαπητοί συμμαθητές και συνοδοιπόροι της πολιτιστικής κληρονομιάς, σας χαιρετώ και σας εύχομαι να ζείτε συνετά και πνευματικά. Πού να το φανταστώ πως εν όσο εγώ θα επισκεπτόμουν τους αρχαιολογικούς θησαυρούς στο Μουσείο της Ακρόπολης, και κατόπιν στο θέατρο του Διονύσου, η Κορνηλία θα έδινε την ίδια στιγμή τη δική της μάχη για το μάθημα των Ελληνικών κειμένων με θέμα την πολιτιστική κληρονομιά!!!!!!!!!! σύμπτωση; άραγε πόσα γατόνια είχαν συνδέσει τη σημερινή μέρα Μουσείων με το θέμα των εξετάσεων; όσοι πάντως το είχαν συνδέσει σίγουρα θα πρέπει να έγραψαν πάρα πολύ καλά. Απ' την άλλη όμως σκέφτομαι και το εξής: είναι δυνατόν να είσαι Ελληνόπουλο και να μη γνωρίζεις να γράψεις για την πολιτιστική κληρονομιά; είναι δυνατόν; Πριν ένα μήνα περίπου είχα συναντηθεί μ'έναν ξαδερφό μου τον Δ/ντη και τα δυο του παιδιά και τους έκανα την πρόταση -την οποία και αποδέχθηκαν- να επισκεφθούμε την Ακρόπολη, γι'αυτούς θα ήταν η πρώτη φορά, μεταξύ άλλων του είχα πει το εξής: προφανώς κάθε χρόνο ξοδέυεις πάρα πολλα χρήματα για ρούχα, παπούτσια, φαγητό κ.λ.π. τι θα έλεγες απ' όλα αυτά να έκανες μια μικρή περικοπή και να είχες έναν κουμπαρά όπου εκεί θα έβαζες αυτά τα χρήματα των περικοπών ώστε να τα διαθέτεις στις διακοπές των παιδιών  για κάποιες επισκέψεις σε Μουσεία, σε Αρχαιολογικούς χώρους, και για να παρακολουθήσετε κάποια παράσταση στο Αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, ή στο Ηρώδειο; μου είχε πει πως του άρεσε η ιδέα και πως θα φρόντιζε να το κάνει.

Αμέσως μετά θα σας παρουσιάσω 5 από τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει έρχεται σε επαφή ο άνθρωπος με τον πολιτισμό. Αυτούς τους 5 λόγους τους βρήκα στο ιστολόγιο της Ε.Ο.Φ.Ε. Κύριοι σας ευχαριστώ.
1) Γνωριμία με τον πολιτισμό και την τέχνη, τις ρίζες και την καταγωγή, για την απόκτηση πολιτιστικής ταυτότητας.
2) Σύνδεση με το δημιουργικό παρελθόν και υποδείγματα δημιουργίας για το μέλλον. Ανάδειξη του έργου των προγόνων.
3) Κατανόηση της διαφορετικότητας των πολιτισμών αλληλεπιδράσεων που συντελέστηκαν στο παρελθόν.
4) Θωράκιση απέναντι στην ισοπεδωτική ξενομανία και στα ξενόφερτα στοιχεία πολιτισμού.
5) Ηθική και πνευματική βελτίωση του ανθρώπου, αισθητική συγκίνηση, γνήσια ψυχαγωγία, αληθινή τροφή του πνεύματος.
Αναρωτιέμαι πως να νιώθουν άραγε τα μέλη; ή υπεύθυνος; του συλλόγου για το ότι σ'ένα χωριό των Τρικάλων παραμένει κλειστή εδώ και 8 χρόνια η βιβλιοθήκη του χωριού; μάλιστα!!!!!! παραμένει κλειστή μια εστία πολιτισμού, τα συμπεράσματα δικά σας.

Ας έρθω τώρα στη σημερινή επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης που για μένα είναι ίσως η ενδέκατη, αλλά κάθε φορά που πάω έχω τον ίδιο ενθουσιασμό, και στον χώρο του Θεάτρου του Διονύσου. Ήταν ένα μαγικό 7ωρο όπου με τα εκλεκτά μου φιλαράκια τον σοφό Γεώργιο, και τον Πατέρα Γεώργιο ξεναγηθήκαμε στους θησαυρούς της πολιτιστικής κληρονομιάς μας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ www.youtube.com/watch?v=mzYBxeo_XNw
Το Μουσείο Ακρόπολης, από τα σπουδαιότερα στον κόσμο, περιλαμβάνει μοναδικά αριστουργήματα, κυρίως πρωτότυπα έργα της αρχαϊκής και κλασικής ελληνικής τέχνης, που συνδέονται άμεσα με τον ιερό βράχο της αθηναϊκής Ακρόπολης. Πρόκειται για ελεύθερα αναθηματικά γλυπτά, καθώς και σύνολα αρχιτεκτονικών γλυπτών που κοσμούσαν τα οικοδομήματα που ανεγέρθηκαν σε διάφορες ιστορικές περιόδους στην Ακρόπολη.
Στις εκθεσιακές του ενότητες συγκαταλέγονται ακόμη αναθηματικά και ψηφισματικά ανάγλυφα, πήλινα αντικείμενα όπως αγγεία, ειδώλια και ανάγλυφα καθώς και άλλα είδη μικροτεχνίας όπως χάλκινα αναθηματικά ειδώλια και σκεύη. Ένα μέρος των γλυπτών χάλκινων αντικειμένων και αγγείων, μεταφέρθηκαν από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όπου φυλάσσονταν. Τα ενεπίγραφα έργα (βάσεις αναθημάτων, τιμητικά ψηφίσματα, κατάλογοι των αναθημάτων της θεάς Αθηνάς, οικοδομικές επιγραφές του Ερεχθείου) μεταφέρθηκαν από το Επιγραφικό Μουσείο και τα νομίσματα (''θησαυροί'') από το Νομισματικό Μουσείο Αθηνών. Σημαντικό είναι το κενό στο Μουσείο Ακρόπολης των πρωτότυπων γλυπτών του Παρθενώνα, που βρίσκονται σε ευρωπαϊκά Μουσεία και Πανεπιστημιακές συλλογές (Βρετανικό Μουσείο, Λούβρο κ.α.). Το Μουσείο Ακρόπολης και οι δραστηριότητές του είναι άρρηκτα δεμένα με τον αρχαιολογικό χώρο και τα έργα αναστήλωσης που εκτελούνται στα μνημεία του βράχου και των κλιτύων της Ακρόπολης.

ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Στο ανατολικό τμήμα της νότιας πλευράς της Ακρόπολης δεσπόζουν τα 
ερείπια του Διονυσιακού Θεάτρου, ακριβώς βόρεια από το Ιερό του 
Διονύσου. Το μεγαλύτερο μέρος των καταλοίπων που διατηρούνται 
σήμερα ανήκει στη μνημειακή διαμόρφωση του θεάτρου από τον 
άρχοντα της Αθήνας Λυκούργο, στο δεύτερο μισό του 4ου αι. π.Χ. 
Ο πυρήνας όμως του θεάτρου ανάγεται στον 6ο αι. π.Χ.
Στο Ιερό του Διονύσου στη Νότια Κλιτύ της Ακρόπολης λατρευόταν ο
 Διόνυσος ως Ελευθερεύς επειδή η λατρεία του είχε εισαχθεί στην 
Αθήνα από τις Ελευθερές της Βοιωτίας, από τον Πεισίστρατο και 
τους γιούς του, στο β' μισό του 6ου αι. π.Χ. Σ' αυτό γιορτάζονταν 
κάθε χρόνο κατά τον μήνα Ελαφηβολιώνα, στα τέλη Μαρτίου με αρχές 
Απριλίου, τα Μεγάλα ή εν Άστει Διονύσια, η λαμπρότερη γιορτή προς 
τιμήν του θεού. Εκείνη την εποχή ανεγέρθηκε ο αρχαϊκός ναός 
του Διονύσου, ενώ λίγο βορειότερα από αυτόν, στην πλαγιά του λόφου 
και σε επίπεδο περίπου τριών μέτρων υψηλότερα, ισοπεδώθηκε 
ένας κυκλικός χώρος στον οποίο τελούνταν τα λατρευτικά δρώμενα 
προς τιμήν του θεού. Τις τελετές αυτές παρακολουθούσαν οι θεατές 
καθισμένοι στο πρανές του λόφου, στο οποίο λίγο καιρό αργότερα
 τοποθετήθηκαν ξύλινα καθίσματα. Ο κυκλικός αυτός χώρος, 
διαμορφωμένος από πατημένο χώμα, είχε διάμετρο 25μ. περίπου 
και αποτέλεσε την πρώτη «ορχήστρα» (από το ρήμα ορχούμαι = χορεύω) 
του μετέπειτα θεάτρου. Από τον κύκλιο διθυραμβικό χορό των 
λατρευτών του Διονύσου γεννήθηκε η τραγωδία. 
Η θεατρική κατασκευή του 5ου αι. π.Χ. πρέπει να ήταν απλή, η ακριβής 
όμως μορφή της δεν έχει διευκρινισθεί πλήρως. Τα καθίσματα 
του κοίλου σταδιακά αντικαταστάθηκαν από λίθινα, ενώ για 
πρώτη φορά κατασκευάστηκαν κλίμακες που διαιρούσαν 
το κοίλο σε κερκίδες και οριοθετήθηκαν οι πάροδοι του θεάτρου. 
Κατασκευάστηκε επίσης μία σταθερή λίθινη σκηνή, η οποία 
αποτελείτο το πιθανότερο από ένα απλό ορθογώνιο κτίσμα. 
Η σκηνή ήταν το μέρος εκείνο του θεάτρου που υπέστη τις 
περισσότερες αλλαγές στο πέρασμα του χρόνου, οι απόψεις 
όμως των μελετητών σχετικά με την ακριβή μορφή της σε κάθε 
χρονική φάση διαφέρουν.
Κατά την περίοδο του άρχοντα Λυκούργου, στο β' μισό του 4ου αι. π.Χ., 
το κοίλο του θεάτρου κατασκευάστηκε εξολοκλήρου λίθινο και επεκτάθηκε 
μέχρι τη ρίζα του Ιερού Βράχου, ενσωματώνοντας το τμήμα του Περιπάτου, 
του περιμετρικού δρόμου της Ακρόπολης, που διερχόταν πάνω από το 
αρχικό κοίλο, και μετατρέποντάς το σε διάζωμα. Το τμήμα του κοίλου 
πάνω από αυτό το διάζωμα αποτέλεσε το λεγόμενο Επιθέατρο. Υπολογίζεται 
ότι σε αυτή την περίοδο το θέατρο χωρούσε περίπου 15000-16000 θεατές. 
 Στην πρώτη σειρά καθισμάτων, τη λεγόμενη προεδρία, υπήρχαν 67 
μαρμάρινοι θρόνοι, ο καθένας από τους οποίους έφερε χαραγμένο 
το όνομα του επίσημου προσώπου για το οποίο προοριζόταν. Ο θρόνος 
του ιερέα του Διονύσου Ελευθερέως βρισκόταν στο μέσον της σειράς. 
Η σκηνή ήταν κατά την πιθανότερη άποψη ένα ορθογώνιο κτίσμα που 
εκτεινόταν σε όλο το εύρος της ορχήστρας, με δύο προεξέχοντες 
χώρους στα άκρα, τα «παρασκήνια». Κατά την περίοδο αυτή έγιναν 
περισσότερο ευδιάκριτα τα όρια μεταξύ του θεάτρου και του τεμένους 
του Διονύσου, με την κατασκευή ενός περιβόλου που περιέκλειε 
το ιερό. Κατά την ελληνιστική περίοδο σημαντικές αλλαγές πρέπει 
να πραγματοποιήθηκαν μόνο στη σκηνή του θεάτρου, η οποία όμως 
απέκτησε ιδιαίτερα μνημειακή μορφή κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους.
Το 86 π.Χ., κατά την επιδρομή του Σύλλα, η σκηνή, όπως και ολόκληρο 
το θέατρο, υπέστησαν σημαντικές ζημιές. Στα μέσα του 1ου αι. μ.Χ., 
επί αυτοκράτορα Νέρωνα, κατασκευάστηκε νέα σκηνή εντυπωσιακών
 διαστάσεων. Η ορχήστρα, λόγω της επέκτασης της σκηνής, 
μετασχηματίστηκε σε ημικύκλιο και πλακοστρώθηκε με μάρμαρο, 
ενώ την ίδια περίοδο πρέπει να καλύφθηκε με μαρμάρινες πλάκες 
ο περιμετρικός αγωγός γύρω από αυτή. Στα μέσα του 2ου ή τον 3ο αι. 
μ.Χ. κατασκευάστηκε μπροστά από τη σκηνή ένα υψηλό λογείο, 
στο οποίο ο άρχοντας Φαίδρος, στις αρχές του 5ου αι. μ.Χ., 
πραγματοποίησε αλλαγές (το λεγόμενο Βήμα του Φαίδρου) και 
ενσωμάτωσε ανάγλυφες πλάκες, προερχόμενες από παλαιότερο άγνωστο
 μνημείο του 2ου αι. μ.Χ., στις οποίες απεικονίζονται σκηνές από τη ζωή 
του Διονύσου.  
Ύστερα από την εισβολή των Ερούλων, το 267 μ.Χ., το θέατρο χρησιμοποιούνταν 
κυρίως για τις συγκεντρώσεις της Εκκλησίας του Δήμου. Γύρω στα τέλη του 
5ου αι. μ.Χ. ανεγέρθηκε στην ανατολική πάροδο του θεάτρου μία 
μονόκλιτη παλαιοχριστιανική βασιλική και η ορχήστρα χρησιμοποιήθηκε
 ως αυλή της. Από το 1998 έως το 2004, στο πλαίσιο των έργων της Ενοποίησης 
των Αρχαιολογικών Χώρων της Αθήνας, αρμοδιότητας της Α΄ΕΠΚΑ, 
πραγματοποιήθηκαν περιορισμένης έκτασης εργασίες καθαρισμού 
στο κοίλο του θεάτρου. Η Επιτροπή Ιερού και Θεάτρου του Διονύσου-
Ασκληπιείου (Τ.Δ.Π.Ε.Α.Ε.) 
εκτελεί εργασίες συντήρησης και αναστήλωσης στο Διονυσιακό Θέατρο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ ΠΕΠΟΣ




























 Ήταν μια υπέροχη βόλτα την οποία θα ξανακάνουμε και όσοι πιστοί 
ας προσέλθουν, ειδικότερα τη βόλτα στο Θέατρο του Διονύσου και τον 
περίπατο γύρω από τον Ιερό βράχο θα τον κάνουμε σύντομα, επίσης 
αποφασίσαμε να πάμε την επόμενη φορά πάση θυσία με ξεναγό. 
Υ.Γ. Βάλτε τα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς χώρους στη ζωή σας 
και αυτόματα θ' αλλάξει η φιλοσοφία σας για τη ζωή, και για 
τον έρωτα κ.ο.μ. που λέει και ο σοφός Γεώργιος. Αδράξτε τις στιγμές
γιατί είναι πολίτιμες, και μοναδικές. Επιμέλεια φωτογραφιών από τον Πεπέ.

17.5.15

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΤΑΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟ ΠΕΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΚΡΑ.

Φίλες και Φίλοι αγαπητοί συναθλητές της δράσηςEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji και της απόδρασηςEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiκαλημέρα σε όλη την μεϊλοπαρέα, με πρόταση του ΑΡΚΑEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji ο οποίος έκανε και τις σχετικές ενέργειες εγγραφής, και ο οποίος τελικά δεν παρουσιάστηκεEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiκαι φυσικά γι αυτή του την ενέργεια θα περάσει από λαϊκό-αθλητικό δικαστήριο, 4 μέλη της ΟΚΡΑ-ΛΟΓ + ο ΑΡΚΑΣEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji5 αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος στον αγώνα δρόμου που διοργάνωνε ο Δήμος Κρωπίας για να εκπροσωπήσουμε την ΟΚΡΑ δυστυχώς όπως προανάφερα οι 5 γίναμε 4 και είμαι σίγουρος πως για μια φορά ακόμα θ'ακούσω το γνωστό Mr Pepo την επόμενη φορά θα έρθω κι εγώ!!!!!!EmojiEmojiEmojiEmojiEmoji έχω βαρεθεί να την ακούω αυτή τη φράση, στην Ιαπωνία και στη Γερμανία λένε ήμουν κι εγώ εκεί Mr PepoEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji
άλλα ήθη, άλλα έθιμα που λέει και ο ποιητής. Αν ήταν και ο ΑΡΚΑΣ η συγκομιδή των μεταλλίων θα ήταν πιο μεγάλη το πιθανότερο να παίρναμε τρία χρυσά. Ένυ γουέϊ που λένε και στο Κορωπί τελικά βρεθήκαμε στην αφετηρία 4 μέλη της ΟΚΡΑ συν την προϊσταμένη υποστήριξης, άρα έχουμε και λέμε Μελισσάνθη, Κώστας, Mr Alex, Eπικούρειος Πέπος και στο teem της ομάδας υποστήριξης η Δολέντσια. Την εκκίνηση έδωσε ο κ. ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΥΛΑΚΗΣ (θείος του Αρκά ο οποίος απρούσε για την απουσία του) εννοείτε πως και ο κ. Θανάσης είναι μέλος της ΟΚΡΑ οι αθλητές σαν το τσουνάμι ξεχύθηκαν στα βουνά και στα λαγκάδια του Υμηττού. Η διοργάνωση ήταν άψογη και αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν σ'αυτή την προσπάθεια, οφείλω να ομολογήσω πως περίμενα πιο πολύ κόσμο γιατί με 25.000 κόσμο που μένουν στην πόλη αν μη τι άλλο θα έπρεπε οι δρομείς να ξεπερνούν τα 1000 άτομα, αλήθεια που ήταν ο νύν και ο πρώην πρόεδρος της ΟΚΡΑ; που ήταν ο αντιπρόεδρος; που ήταν ο Γιώτας; που ήταν ο Πανμέγιστος; που ήταν ο μεγάλοςEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiαθλητής κ. Βάϊος; που πάει στο στάδιο και κάνει 30 γύρους και μετά ξυπνάει; που ήταν οι μεγάλες αθλήτριες Άλκηστη, Διώνη,Μυρτώ, Διοτίμα, και ο φίλος ο Θάνος; 

Ένυ γουέϊ που λένε και στο Κορωπί η διαδρομή ήταν ιδανική, ο καιρός καλός, η διάθεση στο μάξιμουμ, το μόνο πρόβλημα που υπήρχε ήταν η αυστηρή προειδοποίηση του γιατρού-ορθοπεδικός- πως λόγω προβλημάτων στον αυχένα -λόγω απονομής πολλών μεταλίων-EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiθα έπρεπε πάση θυσία να αποφύγω να κρεμάσω στο λαιμό ακόμα ένα μετάλιο!!!!!!!! πως όμως να αποφύγεις αυτον τον πειρασμό; είναι σα να λέμε πως θα βρεθείς στο ίδιο δωμάτιο με τη γυναίκα των ονείρων σου και να κάνεις τάχαμου-τάχαμου πως σε πονάει το δόντι!!!!!!!! γίνονται αυτά; όχι βέβαια!!!!!! Αγνόησα τη συμβουλή του γιατρού και στα μέσα της διαδρομής έφυγα σαν σίφουναςEmojiEmojiEmoji για το χρυσόEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji εκείνο που δε μπόρεσα να καταλάβω -και θα πρέπει σύντομα να ρωτήσω τους διοργανωτές- για ποιο λόγο με ακολουθεί πάντα το ασθενοφόροEmojiEmojiEmoji;;;;;;;;;; είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει αυτό και όσο νάναι κάπως με παραξένεψε, κρίμα που δεν ήταν εκεί ο Αρκάς για να ξαναέπερνε σε βιντεάκι αυτή τη σκηνή. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα και τον φίλο μου τον Κώστα ο οποίος -ειρήσθω εν παρόδω- να πω πως στο τέλος του Μάη θα πάει για ορειβασία στον Κόζιακα και θα βρεθεί στο Τρύπιο Λιθάρι, έλεγα λοιπόν πως ήταν μεγάλη τιμή που τα μετάλια μας τα κρέμασε στο λαιμό η Δολέντσια-Λαμπρινή. Εγώ βέβαια είχα και έναν λόγο επιπλέον για την κατάκτηση του χρυσού μεταλίου γιατί ήθελα να το χαρίσω στην αγαπημένη μου Κορνηλία-Ρία που αύριο ξεκινάει τον αγώνα των πανελλήνιων εξετάσεων, Κορνηλία, καλή επιτυχία σου εύχομαι γιατί γνωρίζω πως το αξίζεις, αν δεν το άξιζες θα έλεγα ''όπως έστρωσες ας κοιμηθείς'' επομένως Κάρπε Ντίεμ. Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΟΡΦΕΑ που όλες αυτές τις μέρες κρατάει συντροφιά στην Κορνηλία, και στο Ερμή που της τραγουδάει πολύ όμορφες μελωδίες. Μ'αυτά και μ'αυτά άλλη μια διαδρομή έφθασε στο τέλος της και είμαι πολύ χαρούμενος που τα κατάφερα να τερματίσω έστω και πρώτοςEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji θέλω να ευχαριστήσω την οικογενειά μου, τον σκηνοθέτη, την παραγωγή, την ΟΚΡΑ τη γιαγιά στο χωριό, τη θεία μου στα Φάρσαλα, τη σειρά μου στο στρατό τον φίλο Θωμά, τον φυσικοθεραπευτή μου Αστροτόμ, τον ισόβιο χορηγό της ΟΚΡΑ τον κ. Βάϊο για την προμήθεια των REDBULL, τους συναθλητές και συνεργάτες, την διερμηνέα μου Δήμητρα-Περσεφόνη, τον Γογούλη για την τηλεφωνική συμπαράσταση, την κ. Βούλα που ήρθε από το χωριό για να μην παραστεί στον αγώνα, τον Ηγέτη για το καφεδάκι που δεν ήπιαμε, τον καιρό που ήταν καλός, τους οδηγούς του ασθενοφόρουEmojiEmojiEmojiκαι φυσικά όλους εσας που βρισκόσαστε απόψε εδώ σ'αυτή την απονομή.EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiσας ευχαριστώ για την υπομονή σας, με σεβασμό και Επικούρεια διάθεση ο αθλητής Επικούρειος Πέπος.
Y.Γ. Τελικά τα καλά νέα διαδίδοντε σαν αστραπή, αμέσως, μετά τη βράβευση δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον εκλεκτό φίλο Παύλο Μπάτρα για τα συγχαρητήρια, και την πρόσκληση να περάσουμε στην επιστροφή μας από το σπίτι του γιατί η σύζυγος του η κ. Λίτσα είχε φτιάξει μια καταπληκτική γαλατόπιτα για πρωταθλητές!!!!! πως ν'αρνηθείς αυτή την πρόταση; πράγματι επισκεφθήκαμε το σπίτι του Παύλου και της κ. Λίτσας όπου εκεί μας περίμενε μια πολύ μεγάλη έκπληξη, ήταν εκεί ο γλυκύτατος Ορέστης με την μητέρα του, κ. Λίτσα, Μαριάννα, Ορέστη, Παύλο σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία και την ξενάγηση στα δημιουργήματα του Παύλου. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ POOF-PEPE-FUJI TOMO KAZU