Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

27.3.16

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΑΣ (ΓΕΝΙΚΟΣ)

Φίλες και φίλοι το πιο κάτω κείμενο το έλαβα από τον ''ΓΕΝΙΚΟ'' με την παράκληση να το αναρτήσω στο ιστολόγιο της Λ.Ο.Γ. Επειδή η ύπαρξη αυτού του ιστολογίου οφείλεται και σ' αυτόν, τον Πρύτανη της τεχνολογίας, εννοείται πως ήταν υποχρέωση μας να κάνουμε την πιο κάτω ανάρτηση, γιατί εκτός από μια κραυγή αγωνίας υπάρχει και κάτι άλλο που κατά τη γνώμη μου είναι πάρα πολύ σημαντικό, και αυτό είναι η ανάληψη της ευθύνης. Γενικέ πάρε την τύχη στα χέρια σου, γίνε συνεπής και αυτόματα θ' αλλάξουν πάρα πολλά. Υ.Γ. Ανήκω κι εγώ σ' αυτούς που πιστεύουν σε σένα. 

O εν λόγω Γενικός ήταν εκείνος που έδινε φτερά στα πόδια των άλλων παιδιών γιατί ο μπαγάσας είχε έναν μοναδικό τρόπο να εμψυχώνει όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στην ΟΚΡΑ, ήταν ο μοναδικός που λάτρευαν όλοι οι συμπαίχτες του, και τον σεβόντουσαν, ήταν η ''ΨΥΧΗ'' της ΟΚΡΑ δεν θα ξεχάσω τα λόγια του Κυρίου ΡΟΤΣΑ όταν κάποια στιγμή τον ρώτησα ποιον παίκτη της ΟΚΡΑ φοβόταν πιο πολύ; δεν χρειάστηκε να το σκεφθεί καθόλου αμέσως μου είπε: ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ!!!! πάντα πριν τον αγώνα με την ΟΚΡΑ με τους συνεργάτες μου καταστρώναμε σχέδια επί σχεδίων προκειμένου να ''αφοπλίσουμε'' τον γίγαντα Γενικό. Εγώ ως Μάνατζερ της ΟΚΡΑ συμφωνώ απόλυτα με τον κ. ΧΟΥΑΝ ο Γενικός ήταν ο φόβος και ο τρόμος των αντιπάλων μας. Με σεβασμό και Επικούρεια διάθεση ο Επικούρειος Πέπος.


Κορωπί Κυριακή 27/3/16
Βιβλιοπωλείο Καλειδοσκόπιο
Μέρα βροχερή… Όπως η ψυχή μου…

Ξεκίνησα λίγο ποιητικά παρότι δεν είμαι πολύ του λόγου…

Ατέλειωτα βράδια κάθομαι και ακούω μουσική  κάνοντας όνειρα, ευτυχώς ακόμα μας το επιτρέπουν, και κάνω συχνά απολογισμό της μέχρι τώρα ζωή ς μου, μιας ζωής που αλλιώς την είχα ονειρευτεί και αλλιώς τη βλέπω να προχωράει. Τι να φταίει άραγε;

-Φταίει τὸ ζαβὸ τὸ ριζικό μας!
-Φταίει ὁ θεὸς ποὺ μᾶς μισεῖ!
-Φταίει τὸ κεφάλι τὸ κακό μας!
-Φταίει πρώτ᾿ ἀπ᾿ ὅλα τὸ κρασί!
«Ποιὸς φταίει; Ποιὸς φταίει;... κανένα στόμα

 δὲν τὅβρε καὶ δὲν τὄπε ἀκόμα. (ΒΑΡΝΑΛΗΣ) 


Εις ότι με αφορά, τώρα πια γνωρίζω ποιος φταίει, εννοώ τον Κυρίως υπεύθυνο, και δεν είναι άλλος από τον εαυτό μου......
Αρκετές φορές νοσταλγώ την εποχή της αθωότητας, δηλαδή την εποχή περιπτέρου-οκρα, εγώ τουλάχιστον ήμουν τυχερός που συμμετείχα σ' εκείνη την καταπληκτική παρέα, επομένως ανήκω στους προνομιούχους.
Πίστευα, και εξακολουθώ να πιστεύω ότι το να είσαι ξεχωριστός από την μάζα είναι γοητευτικό και δημιουργικό, διαπίστωσα πως είναι και επίπονο, όσο όμως επίπονο και αν είναι θα συνεχίσω να το πιστεύω και να λειτουργώ μ' αυτή την αρχή.

Το να είσαι καλόψυχος ή καλοπροαίρετος ίσως δεν είναι πάντα καλό και ειδικότερα στη σημερινή εποχή. Εγώ όμως ώς άλλος Δον Κιχώτης θα παραμείνω ιδαλγός και πιστεύω πως αυτό κάποια στιγμή, από κάποιους ανθρώπους θα εκτιμηθεί.

Βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει μέλλον γενικά στην Ελλάδα που ζούμε… Και δυστυχώς αυτό δεν αφορά μόνο τη δική μου περίπτωση. Αρκετές φορές μ' αρέσει ν' ακούω τη ζωή μου σαν ένα τραγούδι σε La Minor το οποίο θα σε κάνει να κλάψεις με λυγμούς… Ελάχιστες φορές έδωσα σημασία στους στίχους... Μόνο οι νότες μπορούν να με ταξιδέψουν…

Όνειρα, Όνειρα, Όνειρα, και ανεκπλήρωτες επιθυμίες… Πράγματα που ίσως δεν θα γίνουν ποτέ… Πράγματι ίσως και να μη γίνουν ποτέ αν εγώ ο ίδιος δεν δώσω σάρκα και οστά στα όνειρά μου. Αυτό όμως για να συμβεί θα πρέπει να πάρω από το χέρι τον εαυτό μου και να τον αναγκάσω ν' αλλάξει νοοτροπία, αν αυτό δεν συμβεί δεν θα φταίει κανένας πλανήτης, και καμία νεράιδα, ο μόνος που θα φταίει θα είμαι ΕΓΩ!!!!!!!
Η ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει αρχίζει και σβήνει γιατί εγώ δεν φροντίζω να υπάρχει το σχετικό λάδι στο καντήλι, θα συμβεί ότι συμβαίνει όταν αφήνεις την χορδή σε κάποιο μουσικό όργανο… Χάνεται σιγά σιγά…

Λυπάμαι που που δεν πήρα τις σωστές αποφάσεις τότε που έπρεπε, ο μόνος υπεύθυνος για μένα είμαι εγώ, εγώ ήμουν αυτός που πήρε τις όποιες λάθος αποφάσεις, θα έλεγα μάλιστα πως άλλα παιδιά στη ζωή τους δεν είχαν τις ευκαιρίες που είχα εγώ, το ότι δεν έκανα τη σωστή διαχείριση δεν μου φταίει κανένας, αν θα πρέπει να κατηγορήσω κάποιον, αυτός είναι ο εαυτός μου. Πάρα πολλές φορές ο Mr ALEX και ο Mr PEPOS ασχολήθηκαν μαζί μου, και πάντα μου έλεγαν: Γενικέ εσύ είσαι υπεύθυνος είτε για το καλό είτε για το κακό. Δυστυχώς δεν τους άκουγα, ίσως θα πρέπει έστω και τώρα να κάνω μια καινούρια αρχή, ποτέ δεν είναι αργά.

Λυπάμαι που δεν δικαίωσα ως τώρα, αρκετούς ανθρώπους που πίστεψαν σε εμένα… Αν και πολλές φορές άκουγα από τον Mr PEPO να μου μιλάει για το ''Γνώθι σαυτόν'' εγώ απλά δεν είχα την δύναμη να αντιμετωπίσω τον εαυτό μου… Πράγματι ο πιο δύσκολος αγώνας είναι με αντίπαλο τον εαυτό μας, εγώ αυτή τη μάχη μέχρι στιγμής δεν την έχω δώσει, ελπίζω σύντομα να βρω το θάρρος και να κάνω αυτό το βήμα που αν μη τι άλλο το χρωστάω σ' αυτούς που πίστεψαν και πιστεύουν σε μένα. Το σύνθημα των μελών της Λ.Ο.Γ. το περίφημο ''ΑΔΡΑΞΤΕ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ'' ''ΚΑΡΠΕ ΝΤΙΕΜ'' θα πρέπει να γίνει και το δικό μου σύνθημα.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες, ΟΚΡΙΤΕΣ και ΛΟΓΙΤΙΣΕΣ…
Εύχομαι να είστε πάντα καλά και να χαμογελάτε :-) …
Μην το βάζετε ποτέ κάτω, το ίδιο θα κάνω κι εγώ, Πιστέψτε στον εαυτό σας!
Δυσκολίες υπήρχαν, και θα υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι να μπορούμε να τις ξεπερνάμε.
Χάρηκα πολύ που με αφορμή την ΟΚΡΑ γνώρισα τόσα φιλαράκια, και εύχομαι να λέτε ένα καλό λόγο για εμένα! κυρίως όταν αναφέρεστε στην χρυσή εποχή της ΟΚΡΑ.

Σίγουρα θα τα ξαναπούμε, συγγνώμη που σήμερα ο λόγος μου ήταν πεσιμιστικός αλλά ίσως να φταίει και ο καιρός.
Ως μουσική πρόταση σας παρακαλώ ν' ακούσετε το πιο κάτω c.d.
Με εκτίμηση και σεβασμό Γιώργος Δήμας (ΓΕΝΙΚΟΣ)


Ευχαριστώ το φιλόξενο ιστολόγιο για την ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: