Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

14.2.20

13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020 12 χρόνια χωρίς τον Πατεροπαππούλη μας

Μ' αυτή τη βάρκα μετέφερε ο Χάροντας τον πατέρα μου.
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ🌹💐🌹
13 Φεβρουαρίου 2008 ώρα 06:00 ο πατέρας μου αναχώρησε για την χώρα των Μακάρων, εδώ και 12 χρόνια βρίσκεται κοντά στους προγόνους μας, στον Δευκαλίωνα, στην Πύρρα, στον Έλληνα, στην Ορσηίδα, στην Πανδώρα, στον Γραικό, στον Όμηρο, και όχι μόνο. Δυστυχώς πριν δύο χρόνια και έξη μήνες υποδέχθηκε και την νύφη του την Ελένη, και πριν δύο μήνες περίπου και την Μανουλογιαγιούλα μας. 
Λίγα λόγια για τον πατέρα μου ως τιμή στη μνήμη του. 

Ευχαριστώ, πατέρα που μ' έκανες να αισθάνομαι
σημαντικός για σένα και για τον κόσμο.
Σ' ευχαριστώ που ήσουν πλάι μου όλα αυτά τα χρόνια,
ήσουν για όλους μας μια φωλιά γεμάτη αγάπη και στοργή.
Σ' ευχαριστώ που με βοηθούσες σε όλες τις δραστηριότητές μου
και που μ' έκανες να πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω καλά.
Σ' ευχαριστώ που ήσουν εκεί ακόμα και όταν δεν σε χρειαζόμουν.
Σ' ευχαριστώ που έκανες πίσω και μ' άφησες να προχωρήσω
μόνος μου όταν κατάλαβες πως είμαι έτοιμος για τη μάχη της ζωής.
Σ' ευχαριστώ για τα τραγούδια που μου έλεγες, για τα παραμύθια,
για τους μουραπάδες, για τις κούνιες που έφτιαχνες στα εγγόνια σου,
για τη φροντίδα των εγγονών σου, για τα σπεσιαλιτέ που έφτιαχνες
στο Μακρυγιαννέϊκο, και για την ανεκτίμητη προσφορά σου στο Χαλκούτσι, στην Λούτσα, στην Αμβροσία, και ειδικότερα στην
Αρεοπαγίτου εκεί που έγραψες τη δική σου ιστορία, και φυσικά στην ανέγερση του σπιτιού στο χωριό, για όλα αυτά θα σου είμαι

για πάντα ευγνώμων.
Να ζει κανείς ή να μην ζει;

Σ' ευχαριστώ για όλες τις καλές συμβουλές που λόγω βλακείας αγνόησα της πιο πολλές.
Σ΄ευχαριστώ που ήσουν πάντα παρόν αλλά με μια δημιουργική σιωπή που σ' έκανε αξιαγάπητο.
Σ' ευχαριστώ που ήσουν Μάστορας παντός καιρού και όταν δεν κατάφερνες να διορθώσεις κάτι έπαιρνες το σφυρί και ως άλλος Μεγαλέξανδρος έκοβες τον γόρδιο δεσμό.
Σ' ευχαριστώ που μας άφησες τόσο μεγάλη παρακαταθήκη
γέλιου που όταν βρισκόμαστε έχουμε πάντα κάτι δικό σου
να διηγηθούμε και να σε νοσταλγήσουμε.
Σ' ευχαριστώ που προσπαθούσες να με μάθεις να χορεύω τσάμικο, δεν τα κατάφερα αλλά μου αρκούσε που έβλεπα εσένα και την Μανούλα να ζωγραφίζετε χορεύοντας.
Σ' ευχαριστώ που δεν ήσουν παράξενος, και που συμμετείχες στα όνειρά μου.
Σ' ευχαριστώ που με τη συμπεριφορά σου δεν δημιούργησες ποτέ πρόβλημα στις νύφες και στα παιδιά σου.
Σ' ευχαριστώ κυρίως που ακόμα και σ' αυτά τα δυο χρόνια της περιπέτειά σου μας χάρισες πάρα πολύ όμορφες στιγμές.
Σ' ευχαριστώ Πατερούλη μου που έρχεσαι στα όνειρα μου και μ' αυτόν τον τρόπο απαλύνεις τον πόνο μου.
Πατέρα σ' ευχαριστώ 🌹
Φίλες και φίλοι ημέρα μνήμης η σημερινή, μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν τόσο καλές μνήμες από τους γονείς τους.

Σας χαιρετώ με σεβασμό και Επικούρεια διάθεση ο CEO της ΟΚΡΑ Επικούρειος Πέπος 🎨.
ΥΓ. Στην φωτογραφία ο Πέπος κρατάει το κρανίο του πατέρα του .

Δεν υπάρχουν σχόλια: