Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

16.9.22

Η νέα ποιητική συλλογή του Πεπέ κυκλοφορεί αύριο στην Ιαπωνία.

Η αγάπη ρώτησε

Τον έρωτα

Έχεις ερωτευτεί ποτέ;

Denise kai Derrick
διαχρονικοί
Ευλογημένοι φίλοι.

Καταιγίδα, παντού 
σκοτάδι, ξαφνικά, σε 
φώτισε ή αστραπή.. 
τότε σε είδα.

Αν αυτοί που "έφυγαν"
Έγιναν άστρα ποιο είναι
Του πατέρα, ποιο της μάνας
και ποιο της Ελένης;

Αχ! Καρδιά μου πόσες
φορές ερωτεύτηκες
Χωρίς ανταπόκριση;

Άτακτη φωνούλα
Σ' ευχαριστώ
Πάντα με φροντίζεις.

Ζωγράφος ο Πεπέ!!
Χαμογελάσετε παρακαλώ
Είναι ώρα για Σούσι.

Δεν έχει νόημα να 
ζεις στη σκιά
Βγες στο ξέφωτο, ζήσε.

Χρώματα, χρώματα,
Χρώματα πολλά.
Πεταλούδες στον
Ορίζοντα.

Ζούμε σαν σκιές
Και πεθαίνουμε
σαν άνθρωποι.

Κι όμως το πίστευε
αυτό που έλεγε.
Είμαι ζωγράφος!!!

Ουτοπιστή πως περνάς
Τον καιρό σου;
Ρώτησαν οι Μούσες
Μιλώντας για σας, είπε.

Αγάπη-Κτητικότητα 
0-2 Η τόοοση "αγάπη της"
τον έπνιγε.

Με την ματιά σου
αλλάζεις τα δεδομένα
και τα αναμενόμενα.

Τα κεντήματα της
έργα τέχνης
Βασιλική το όνομα της.

Ο προορισμός μου, 
εσύ το ταξίδι μαγικό
Αχ! Φαντασία μου.

Όταν αγρίεψε η θάλασσα
Ο Ποσειδώνας την μάλωσε
Το έκανε εν αγνοία του.

Ήταν γυμνή, κι όμως 
δεν ντράπηκε γιατί
Ήταν ή αλήθεια.

Λάτρεψα τα μάτια της
τα μαλλιά της, τα χείλη της 
Ήταν άραγε ξωτικό;

Μιλώ συνέχεια για σένα
στον εαυτό μου, στον αέρα,
στη γη, στη Θάλασσα, 
Υπάρχεις παντού.

Έγινα εξερευνητής
του κορμιού σου
Θεέ μου τι ευλογία!!

Μου έκλεινες συχνά 
τα ματιά και μου έλεγες:
Δες τον κόσμο με τα 
δικά μου.

Πόσο μεγάλη καρδιά
έχει πόσο γλυκό το 
βλέμμα της!!!
Πως να ξεχάσεις;

Και μετά: πως να σε 
νιώσει κάποιος που 
δεν σ' αγαπά;
Πως να ζήσεις μαζί του;

Είσαι καλός;
Έχεις αγαθή ψυχή;
Τα κοράκια θα έρθουν 
Σύντομα.

Αν θες να χάσεις φίλους
υπάρχει τρόπος
Πες τους την αλήθεια.

Γελάνε τα παιδιά
Χορεύουν τ' άστρα.
Κλαίνε τα γηρατειά 
Έλλειμμα ανθρωπιάς.

Ένα όνειρο χάθηκε 
στην διαδρομή και 
ρώτησε τον ύπνο: 
που βρίσκομαι; 
Δεν πρόλαβε ξύπνησε.

Τα πουλιά
και τα παιδιά
Τα ευλογημένα του Θεού.

Πάντων κτημάτων
κράτιστον έστι
φίλος σαφής και αγαθός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: