Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

1.10.23

ΣΑΚΗΣ [ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ] ΓΚΟΒΙΝΑΣ ένας φέρελπις νέος, ως υποψήφιος για την προεδρία της κοινότητάς μας στις εκλογές της 08/10/23


Καλημέρα χωριανοί και καλό μήνα!


Βλέποντας τα τελευταία χρόνια το χωριό μας να ερημώνει και οι νέοι να μεταναστεύουν για ένα καλύτερο μέλλον Προβληματίστηκα!!

Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση μετά από ώριμη σκέψη να ενώσω τις δυνάμεις μου και να συμπορευτώ με τον υποψήφιο Δήμαρχο Τρικκαίων Κύριο Νικόλαο Σακκά.

Με ξέρετε! Και ποιος είμαι, και την πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και όσα έχω πετύχει μαζί με ανθρώπους που μοιραζόμαστε το ίδιο μεράκι, το ίδιο πάθος και την ίδια αγάπη για τον τόπο μας. 

Στις Εκλογές του Οκτωβρίου ζητώ την υποστήριξή σας για μια δυνατή φωνή στο τοπικό συμβούλιο Γοργογυρίου.

Μια φωνή που θα προτείνει και θα διεκδικεί μικρές και μεγάλες ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να πάνε το τόπο μας ένα σκαλί ψηλότερα. 

Με ξέρετε καλά! Ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από το δάχτυλο μου, μιλάω πάντα δημόσια και με το θάρρος της γνώμης μου, ακόμα και όταν γίνομαι δυσάρεστος. 

Για τον τόπο μου θέλω να είμαι χρήσιμος και αποτελεσματικός, όχι απλά αρεστός.

Θελω να βελτιώσουμε τις καθημερινές μας ανάγκες έχοντας δρόμους στα σπίτια μας, καθαρό νερό και ασφάλεια. 

Ο τόπος μας μπορεί να το πετύχει. 

Όρεξη, μεράκι και δουλειά χρειαζόμαστε και αυτά προσωπικά δεν τα φοβάμαι!

Τον Οκτώβριο ξεκινάμε!

Έχουμε να κάνουμε πολλά!

----------------------------------------------------------

Καλή επιτυχία Σάκη προς όφελος του χωριού.

Επικούρειος Πέπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: