Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

4.4.23

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΒΙΝΑΣ 07/01/1938 -- 12/09/2021 Ο Μπαρμπαγιάννης έγινε άγγελος!!!! Πρώτη ανάρτηση 12/09/2021

Γιάννης Γκοβίνας

07/01/1938 - 12/09/ 2021

84 χρόνια μιας συναρπαστικής και δημιουργικής ζωής με τρία παιδιά, με επτά εγγόνια, δύο δισέγγονα και κυρίως με μία καλοσυνάτη και στωική σύζυγο.

Φίλες και φίλοι αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου της Λογοτεχνικής Ομάδας Γοργογυρίου η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον θείο Γιάννη τον μικρότερο αδερφό του πατέρα μου που σήμερα 12 Σεπτεμβρίου 2021 μας αποχαιρέτησε μετά από 10ημερη παραμονή στο νοσοκομείο Τρικάλων λόγω Covid. Είχε κάνει και τα δύο εμβόλια αλλά νόσησε και λόγω διαφόρων προβλημάτων υγείας που είχε ήταν το εύκολο θύμα. 

Ίσως κάποιος, κάποιοι να πούνε: μα αφού είχε κάνει και τα δύο εμβόλια γιατί νόσησε;

Είναι απλό, όταν έχεις υποκείμενα νοσήματα θα πρέπει να προσέχεις πάρα πολύ γιατί αυτός ο ιός χτυπάει κυρίως τους έχοντες προβλήματα υγείας γι' αυτό όσες και όσοι διαβάσουν αυτό το άρθρο ας λάβουν τα κατάλληλα μέτρα.


Την ημέρα που θα γινόταν η διασωλήνωση λίγη ώρα πριν ο Μπαρμπαγιάννης με επισκέφτηκε στον ύπνο μου και μου ζήτησε να μεταφέρω στο χαρτί τα πιο κάτω λόγια.

😢😢😢

Η ώρα ήταν 06:30 όταν με επισκέφθηκε στον ύπνο μου ο θείος μου ο Γιάννης που αυτή την περίοδο βρίσκεται στο νοσοκομείο Τρικάλων στην Μ.Α.Φ. ( Μονάδα αυξημένης φροντίδας) λόγω Covid.

Ο διάλογος που έγινε μεταξύ εμού και του θείου μου είναι ο εξής.


-- Ανεψιέ καλημέρα!!

-- Καλημέρα Μπαρμπαγιάννη!!

-- Ανεψιέ αυτά που θα σου πω φρόντισε να τα γράψεις καλά στο μυαλό σου και όταν ξυπνήσεις να τα μεταφέρεις στο χαρτί, θέλω να παραδώσεις αυτά που θα σου πω στη θεία σου και στα ξαδέρφια σου, εντάξει;

-- Εντάξει Μπαρμπαγιάννη θα κάνω ότι μου ζητήσεις, πες μου όμως τι συμβαίνει; Λίγες ώρες πριν μίλησα με τον Πλάτωνα και μου είπε πως πήγαινες προς το καλύτερο, έχει αλλάξει κάτι;

Παππούς και Εγγόνα.
-- Ανεψιέ υπήρξε μία κακή εξέλιξη, ενώ χθες είχα 92 οξυγόνο σήμερα το πρωί κατά τις 05:30 έπεσε στο 80 περίπου και το πιθανότερο σενάριο είναι να με  διασωληνώσουν!! Όπως καλά γνωρίζεις η διασωλήνωση στην ηλικία μου και με τόσα προβλήματα που έχω δεν είναι ό,τι καλύτερο, φοβάμαι ανεψιέ πως δεν θα επιστρέψω ζωντανός στο χωριό. Για να μην  τρομοκρατήσω τα παιδιά μου γιατί η ώρα ήταν ακατάλληλη πήρα μόνος μου την απόφαση, υπέγραψα εγώ για να γίνει η διασωλήνωση, βασικά από αυτά που μου είπαν οι γιατροί ήταν μονόδρομος, δεν είχαν άλλη επιλογή.

-- Μπαρμπαγιάννη μήπως θα έπρεπε να ενημερωθούν τα παιδιά πριν γίνει αυτό;

-- Και τι θα άλλαζε ανεψιέ; Θα άλλαζε κάτι; Απλά θα τους αναστάτωνα χωρίς λόγο, ξέρεις ο Κώστας ας κάνει τον σκληρό είναι πολύ ευαίσθητος και δεν ήθελα να τρομάξει μέσα στη νύχτα.

-- Και γιατί βρε Μπαρμπαγιάννη επέλεξες εμένα να μεταφέρω τα λεγόμενά σου;

🤔 Όλοι γνωρίζουν πως εσύ έχεις ταλέντο στο γράψιμο, τα λες ωραία, ένας άλλος λόγος είναι η αδυναμία που σου έχω εγώ και η θεία σου.

🎨 Σ' ευχαριστώ Μπαρμπαγιάννη για τα καλά σου λόγια, θα κάνω ότι μου πεις.


Γιάννης, Ηλίας, Νίκος.
🤔 Αγαπημένα μέλη της οικογένειάς μου σας χαιρετώ, πριν λίγο μ' επισκέφθηκε ο γιατρός και μου είπε πως η κατάσταση χειροτερεύει και ως εκ τούτου θα έπρεπε να σας ενημερώσουν πως θα με διασωληνώνανε, πήρα την ευθύνη πάνω μου γιατί δεν ήθελα να σας τρομάξουν και υπέγραψα εγώ, έτσι κι αλλιώς δεν θα άλλαζε κάτι. Σκέφτηκα να επισκεφθώ τον ανεψιό μου τον Πέπο στο ονειρό του για να σας μεταφέρει αυτό το γράμμα.

Όπως καλά γνωρίζετε με τα διάφορα προβλήματα που έχω η διασωλήνωση δεν είναι ότι καλύτερο, ίσως αποβεί και μοιραία. Ελπίζω να τα καταφέρω και να βρεθώ ξανά κοντά σας για να σας κλείσω στην αγκαλιά μου.

Αν όμως, είπαμε αν, κάτι πάει στραβά και δεν τα καταφέρω θέλω να σας πω τα πιο κάτω λόγια.

Θέλω να σταθείτε δυνατοί!!

Εγώ έζησα κοντά σας μία συναρπαστική ζωή, αν κάποιες φορές σας στεναχώρησα σας ζητώ συγγνώμη, θέλω να κρατήσετε τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε, ήμουν τυχερός που είχα τόσο καλά παιδιά, νύφες, γαμπρό, εγγόνια και κυρίως που είχα μία καλοσυνάτη γυναίκα που στάθηκε δίπλα μου βράχος.

Έζησα μαγικές στιγμές κοντά σας, είμαι πολύ περήφανος για όλους σας, σας ευχαριστώ που μου χαρίσατε 7 καταπληκτικά εγγόνια και δύο δισέγγονα,  και αν όλα πάνε καλά η Καλλιόπη θα μας χαρίσει και το τρίτο, τι άλλο να ζητήσω από την ζωή μου; εδώ που τα λέμε δεν έζησα και λίγο, τα 84 είναι ένα καλό νούμερο.

Παιδιά μου μην λυγίσετε, να παραμείνετε δυνατοί και ενωμένοι, έχετε υπέροχα παιδιά και πρέπει να σταθείτε δίπλα τους γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.

Σας παρακαλώ όλους να φροντίζετε και να αγαπάτε την μητέρα σας, στα δύσκολα χρόνια που θα έρθουν να είσαστε δίπλα της ως φύλακες άγγελοι.

Αν κάποιον ή κάποια από τα μέλη της οικογένειας μου πλήγωσα ζητώ ταπεινά συγγνώμη και σας παρακαλώ να με συγχωρήσετε.

Ελένη να σταθείς δίπλα στα παιδιά, ειδικά τώρα εσύ θα είσαι το στήριγμά τους, γυναίκα, αν δεν ήμουν ο τέλειος σύζυγος δείξε επιείκεια και συγχώρεσέ με, παιδιά μου αν δεν ήμουν ο τέλειος πατέρας, επίσης σας ζητώ να με συγχωρέσετε.

Θα ήθελα να σας πω πολλά ακόμα αλλά οι γιατροί ανυπομονούν γιατί το οξυγόνο όλο και πέφτει πιο κάτω. 

Αν δεν τα καταφέρω θέλω να σας πω πως σας αγαπώ όλους, σας παρακαλώ να μείνετε ενωμένοι και αγαπημένοι.

Ανεψιέ σ' ευχαριστώ, αν τα καταφέρω να βγω γερός από αυτή την περιπέτεια θα κάνουμε ένα γλέντι τρικούβερτο. Αντίο!!!

-------------------------------------------------------------------

Το περιεχόμενο αυτού του γράμματος είναι λόγια του Μπαρμπαγιάννη που εγώ απλά τα μετέφερα στην οθόνη του τηλεφώνου σας.

Σας χαιρετώ Επίκουρος ο Γοργογυραίος 🎨.

Φίλες και φίλοι αύριο 13 Σεπτεμβρίου του 2021 στις 10:30 στον ιερό ναό Γενέσιον της Θεοτόκου στο Μαγευτικό και Πανέμορφο Γοργογύρι θα γίνει η εξόδιος ακολουθία του αποχαιρετισμού του θείου Γιάννη. 

Και τώρα λίγα λόγια από τα εγγόνια.

🌷🌷

Τζένη εγγονή.

Όταν ήμουν 4 ετών βρισκόμασταν σε ένα γάμο στο χωριό και με είχε πάρει ο παππούς μου αγκαλιά και χορεύαμε μαζί, εκείνες τις πολύ όμορφες στιγμές που έζησα στην αγκαλιά του παππού μου θα μου μείνουν αξέχαστες, έζησα και μετά πολύ σημαντικές στιγμές μαζί του αλλά εκείνη η αγκαλιά θα με συνοδεύει ως το τέλος της ζωής μου.

🌷🌷

Στεφανία εγγονή.

Κάθε φορά που γύριζα από τα Τρίκαλα μου έλεγε: καλώς την δασκάλα μου!!

Ήταν για μένα η πιο γλυκιά προσφώνηση γιατί ήταν από τον παππουλάκο μου.

Από σήμερα θα περιμένω να συνεχίσει να μου το λέει στον ύπνο μου, παππού, μη με ξεχάσεις.

🌷🌷

Θάνος εγγονός.

Ήμουν πολύ μικρός, περίπου 4 ετών και οι γονείς μου εκείνη την περίοδο πηγαίνανε για να μαζέψουν τις ελιές στην Πελοπόννησο, εμένα με άφηναν στη γιαγιά και στον παππού. Τα βράδια ο παππούς μου για να με πάρει ο ύπνος μου έλεγε διάφορα παραμύθια, κάθε βράδυ μου έλεγε και καινούριο, τώρα που το σκέφτομαι αναρωτιέμαι πώς ήταν δυνατόν να εφευρίσκει κάθε βράδυ και άλλο παραμύθι; Ήταν ένας φοβερός παππούς που θα τον θυμάμαι με νοσταλγία.

🌷🌷

'Έλενα εγγονή.

Η εικόνα που έρχεται άμεσα στο μυαλό μου είναι τότε που προσπαθούσα να πάρω το δίπλωμα, μ' έπαιρνε μαζί του ο παππούς μου με το δικό του αυτοκίνητο και ως δάσκαλος με ενθάρρυνε να μάθω να οδηγώ. Ήταν ένας καταπληκτικός παππούς που πάντα μας ενθάρρυνε να τολμούμε. Και κάτι ακόμα που θα θυμάμαι για πάντα είναι το πόσο καλός μάστορας ήταν  και το ποσό περήφανος ήταν για τα εγγόνια του. 

🌷🌷

Καλλιόπη εγγονή

Θέλω να θυμάμαι όλες τις όμορφες στιγμές που πέρασα με τον παππού μου, και ήταν πολλές, ειδικότερα όμως θα θυμάμαι την ημέρα που τον ενημέρωσα πως είμαι έγκυος και του ετοιμάζω το τρίτο δισέγγονο!!! με πήρε στην ζεστή αγκαλιά του και δακρυσμένος μου είπε: καλότυχο να είναι κοριτσάκι μου το πλασματάκι που θα φέρεις στη ζωή, ελπίζω να ζω για να το κρατήσω στην αγκαλιά μου.

🌷🌷

Γιάννης εγγονός.

Για μένα που έχω και το όνομά του η κορυφαία στιγμή που θυμάμαι με τον παππού μου ήταν όταν του ανακοίνωσα πως με επέλεξαν στην ομάδα των Τρικάλων για να κάνω επαγγελματικό συμβόλαιο, αυτό τον χαροποίησε ιδιαίτερα γιατί πίστευε πάρα πολύ σε μένα, και πως με σκληρή δουλειά θα κατάφερνα να πετύχω τους στόχους μου γι' αυτό συνέχεια με παρότρυνε να γίνομαι καλύτερος, κάνοντας παράλληλα και καλή υγιεινή ζωή.

🌷🌷

'Έλενα Άλκη.

Εγώ βρίσκομαι στην πιο δύσκολη θέση γιατί λόγω υποχρεώσεων εργασίας, βρίσκομαι στον Πλαταμώνα, δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ στην κηδεία του αγαπημένου μου παππού. Αυτό που θυμάμαι από τον παππουλάκο μου είναι το πόσο όμορφα τραγουδούσε το τραγούδι με τίτλο "Τι έχουν της Μάνης τα βουνά και στέκουν μαραμένα". Πάντα όταν θ' ακούω αυτό το τραγούδι το μυαλό μου θα ταξιδεύει στον παππουλάκο μου.

😢😢😢

ΥΓ. Μπαρμπαγιάννη με έναν μαγικό τρόπο μίλησα με τον πατέρα μου και μου είπε πως μαζί με τον έτερο αδερφό σας τον Ηλία σου ετοιμάζουν υποδοχή, με κάποιον μαγικό τρόπο επίσης έχουν προμηθευτεί και λίγο τσιπουράκι για το καλωσόρισμα, μη φανταστείς μεγάλα πράγματα γιατί εδώ υπάρχουν αυστηροί κανόνες σε τέτοια θέματα.

Όταν συναντηθείτε να μεταφέρεις τα χαιρετίσματα μου σε όλη την παρέα.

Σε χαιρετώ ο ανεψιός σου Επίκουρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: