Life for Life
"Το θαύμα δεν είναι πουθενά
παρά κυκλοφορεί μέσα
στις φλέβες του ανθρώπου!!!"


"Στης σκέψης τα γυρίσματα μ’ έκανε να σταθώ
ιδέα περιπλάνησης σε όμορφο βουνό.
Έτσι μια μέρα το ’φερε κι εμέ να γυροφέρει
τ’ άτι το γοργοκίνητο στου Γοργογυριού τα μέρη !!!"


ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Εμείς στο χωριό μας έχουμε ακόμα αυλές. Εκεί μαζευόμαστε, αμπελοφιλοσοφούμε,
καλαμπουρίζουμε, ψιλοτσακωνόμαστε μέχρι τις... πρώτες πρωινές ώρες! Κοπιάστε ν' αράξουμε!!!
-Aναζητείστε το"Ποίημα για το Γοργογύρι " στο τέλος της σελίδας.

4.4.23

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 Ετήσιο Μνημόσυνο της ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΚΟΥΒΙΝΑ [Μανουλογιαγιούλα μας]

 ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΟΥΒΙΝΑ

Σύζυγος

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΚΟΥΒΙΝΑ

Ετήσιο μνημόσυνο!!

Ένας χρόνος χωρίς την Μανουλογιαγιούλα μας!!

Μα πως τρέχει έτσι ο χρόνος;

Φίλες και Φίλοι αγαπητοί συγγενείς και επισκέπτες του ιστολογίου μας σας χαιρετώ.

Η σημερινή ανάρτηση είναι εξόχως αφιερωμένη στην Μανούλα μου.

Το φετινό καλοκαίρι που περάσαμε στο χωριό δεν ήταν όπως τα προηγούμενα καλοκαίρια, παρ' ό,τι είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε υπέροχους και διαχρονικούς φίλους, γιατί έλειπε από την βεράντα η Μανούλα μου!!

Η καρέκλα της ήταν άδεια...

Μανούλα μας λείπεις, μας λείπεις όλους, η αυλή δεν είχε φέτος την αύρα σου και κάθε φορά που έμπαινα στο δωματιό σου ένιωθα ένα σφίξιμο στην καρδιά.

Προσπαθώ Μανούλα να βρω την ισορροπία μου γιατί η απουσία σου έχει αφήσει μέσα μου μεγάλο κενό.

Την όλη κατάσταση Μανούλα επιβαρύνει και η απουσία της Ελένης, θυμάσαι Μανούλα που μας ρωτούσες πολλές φορές: μα που είναι εκείνη η Ελένη;

Κι εμείς σου λέγαμε πως ήταν στο Λονδίνο!!

Δεν ήταν Μανούλα στο Λονδίνο, δεν σου λέγαμε την αλήθεια γιατί στην κατάσταση που ήσουνα δεν θέλαμε να σε στεναχωρήσουμε, δυστυχώς πήγε πριν από σένα στη χώρα των Μακάρων για να σε υποδεχτεί.

Σήμερα Μανούλα έχουμε το μνημόσυνο, ένας χρόνος πέρασε χωρίς ν' ακούσω από την φωνούλα σου:

τα τραγούδια που μας έλεγες, και τα γλυκά σου λόγια, μου λείπει επίσης το θεραπευτικό σου βλέμμα, η ζέστη σου αγκαλιά και οι όμορφες κουβεντούλες που μας έλεγες.


Μανούλα ήμουν τυχερός που ήσουν εσύ η μητέρα μου, ήμουν τυχερός που είχα τόσο υπέροχους και δημιουργικούς γονείς.

Μανούλα σ' ευχαριστώ που αγάπησες όλες τις νύφες σαν κόρες σου και ειδικότερα την Λαμπρινή που μαθήτευσε κοντά σου.


Μανούλα σ' ευχαριστώ που στάθηκες δίπλα μας χωρίς ποτέ να βαρυγκομίσεις.

Μανούλα σ' ευχαριστώ που ποτέ δεν μου είπες έναν κακό λόγο για κανέναν άνθρωπο.

Μανούλα σ'ευχαριστώ που σ' άρεσε πολύ το διάβασμα γιατί ίσως και η δική μου "τρέλα" με το διάβασμα να οφείλεται στα δικά σου γονίδια.


Μανούλα σ' ευχαριστώ για καλλιτεχνική κληρονομιά  που μου άφησες.

Μανούλα σ' ευχαριστώ που σαν καλή χριστιανή προσπαθούσες να κάνεις αυτό που θεωρούσες σωστό με πράξεις και όχι με λόγια.

Μανούλα σ'ευχαριστώ για τα έργα τέχνης που χάρισες στην εκκλησία και τα αντικρίζω με περηφάνια κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί.


Μανούλα σ'ευχαριστώ που με την γλυκολαλιά σου με φώναζες Πέπο μου και Πέπο μου!!

Μανούλα σ'ευχαριστώ που μας έδωσες την ευκαιρία να σε φροντίσουμε στις δύσκολες στιγμές.

Σ' ευχαριστώ Μανούλα για τις πολλαπλές επισκέψεις στα όνειρά μου γιατί μ' αυτόν τον τρόπο απαλύνεις τον πόνο μου.

Θεέ μου σ' ευχαριστώ που αξιώθηκα να προσφέρω στους γονείς μου αγάπη, στοργή και φροντίδα ειδικά τότε που το είχαν ανάγκη και που Φρόντισες η Μανούλα μου να αφήσει την τελευταία της πνοή στην αγκαλιά μου.

Σου είμαι ευγνώμων.

Μανούλα το μόνο που πρέπει να γίνει τώρα -ήταν άλλωστε και δική σου επιθυμία- είναι η διεύρυνση της ομάδας γιατί τώρα πια δεν συμπληρώνουμε ούτε καν 11δα!!!

Ένας χρόνος πέρασε/

Χωρίς την παρουσία σου/

Τι κι αν ήσουν 92;/

Για μας ήσουν η μπέμπα μας/

Αχ! Μανούλα!!

Επιμέλεια κειμένου

Επικούρειος Πέπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: